کد خبر: ۱۳۲۴۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵

آیت‌الله‌یزدی: افرادی که به مجلس راه پیدا می‌کنند باید به جز اعتقاد به خداوند، پایبند به فصل‌الخطاب رهبری باشند

دشمن می‌خواهد از راه دموکراسی، مجلس و مکتب ایرانی نفوذ کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت​الله محمد یزدی در بیست و دومین نشست ستاد انسجام بسیج و مساجد با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات مجلس بر لزوم هوشیاری همگان تاکید کرد و گفت: باید آگاهانه عمل کرد تا کسانی که در مجلس حضور پیدا می‌کنند به جز خدا و پیامبر به ارزش‌ها و اصول دیگری هم پایبند باشند.

اهم سخنان وی را در ادامه بخوانید:

افرادی که به مجلس راه پیدا می‌کنند باید به جز اعتقاد به خداوند، حاکمیت نظام دینی، قانون اساسی، ارزش‌های انقلاب، خط امام و ولایت فقیه را قبول داشته و پایبند به فصل‌الخطاب مقام معظم رهبری باشند. 

چگونه می‌توان انتظار داشت کسانی که کج‌دار‌مریض برخورد و دوطرفه عمل می‌کنند و یا امتحان خود را به خوبی پس نداده‌اند مجلس را در دست بگیرند. 

وقتی می‌دانیم که با برخی کارها آینده کشور به چه سمت و سویی می‌روند چرا باید آنها را انجام دهیم. 

همان‌گونه که مقام رهبری فرمودند نباید نقاط ضعف را برجسته و اختلاف‌نظرها را بزرگ کرد، چرا که دشمن به دنبال همین‌هاست و ما نباید ساده برخورد کنیم. لازم است تا هوشیار باشیم. 

دشمن به دنبال نفوذ در دستگاه‌ های کشور است، پس باید هوشیار عمل کرد.
در کل وقتی به سطح کشور نگاه میکنیم طبق اصطلاحاتی دو گروه اصول‌گرا و اصلاح‌طلبان را می‌بینیم که انواع و اقسامی در درون آنهاست و تقسیم‌بندی‌هایی دارند. 

برای مثال سران فتنه سال 88 در کنار و یا متن اصلاح‌طلبان حضور دارند و اصول گرایان‌نیز گروه و قسمت‌های مختلفی هستند. 

اما کلیت قضیه این است که اگر خدایی نکرده اصلاح‌طلبان از 12 بندی که باید قبول داشته باشند مثل، حاکمیت دین خدا، قانون اساسی، ولایت فقیه و رهبری و ... اگر عدول کنند و منحرف شوند و یا اصول‌گرایان خدایی ناخواسته به اختلافات درونی توجه و تفرق کنند، در آینده نه چندان دور دشمن در حاکمیت قدرت ما نفوذ پیدا کرده و نمی‌گذارد کارهایی که الان انجام می‌شود انجام شود. 

اگر تنها به دعا و نماز اکتفا کنیم دشمن آهسته‌‌آهسته می‌آید و نظام را می‌گیرد لذا باید حاکمیت نظام را حفظ کرد. 

دشمن به دنبال این است که از راه شورای شهر، مجلس، ریاست‌جمهوری، مکتب ایرانی، دموکراسی، حقوق بشر و ... وارد شود و ارزش‌های ما را تحت‌الشعاع قرار دهد، پس لزوم هوشیاری باید در هر زمانی مدنظر قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین