کد خبر: ۱۳۲۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۸

حرف‌های یک روحانی و خاطره فتح‌الله‌زاده از حجازی و روحانی فوتبالی

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: مراسم بزرگداشت ناصر حجازی در باشگاه راه آهن پر بود از نکاتی خواندنی. 

در این مراسم که با حضور پرتعداد علاقمندان ناصرخان برگزار شده بود‌، ابتدا یک روحانی در باب علم اعداد سخن گفت و تاکید کرد‌: «ناصر در این علم می‌شود عدد 314 و 314 عدد یک ستاره نگهبان است‌. ستاره‌ای که تا ابد از ناصرخان حفاظت می‌کند.‌»
 
این روحانی ادامه داد: من این بحث را درباره اعداد‌، یکبار در کشور اندونزی گفتم و آنجا گفتند اگر حرف‌هایت را علی دایی تائید کند یعنی درست می‌گویی؛ حالا علی آقا که اینجاست حرف ما را تائید می‌‌کند؟»

پس از این سخنرانی قرار بود تا همسر ناصرخان سخنرانی کند اما او که حسابی چشمانش اشک‌بار بود از همه عذرخواست. علی فتح‌الله‌زاده دیگر سخنرانی بود که با چشمانی اشکبار روی سن رفت. او از بیماری‌اش گفت و اینکه از بیمارستان به این مراسم رفته است. حاجی عصر امروز در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال دچار حالت ضعف شده و کارش به بیمارستان کشیده بود. فتح‌الله‌زاده روی سن گفت: «من دو بار در عمرم دیر رسیدم یکی وقتی پدرم خدا بیامرز را به دلیل بی‌پولی از دست دادم و بعد در ماجرای بیماری ناصرخان...»

او که خودش هم بغض داشت تصمیم گرفت بعد از این خاطره‌ای شیرین از ناصرخان بگوید؛ «یادش‌بخیر یک‌بار با ناصرخان رفتیم فوتبال. حاج آقا خاتمی که امام جمعه شهرستان شهریار هم بودند با ما بودند و بازی می‌کردند. حاج‌آقا دروازه‌بان بود و چون با لباس روحانیت توی گل ایستاده بود‌، همه توپ‌ها به لباسش می‌خورد و گل نمی‌شد. خلاصه ناصرخان حسابی شاکی شده بود که حاج‌آقا دارند کلک می‌زنند. خلاصه آن شب ما از ناصرخان بردیم و کلی هم خندیدیم!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین