کد خبر: ۱۳۳۰۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۸

لیورپول از سد آرسنال گذشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم آرسنال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلستان پس از یازده سال در خانه مقابل لیورپول شکست خورد. 

لیورپول در دقایق پایانی این مسابقه به دو گل رسید و اولین پیروزی فصل خود را در ورزشگاه امارات لندن جشن گرفت.

آرسنال که از دقیقه ۷۰ با اخراج امانوئل فریمپونگ مجبور شد برای دومین هفته پیاپی ده نفره به بازی ادامه دهد، در دقیقه ۷۸ با گل به خودی آرون رمزی از میهمان خود عقب افتاد. 

تلاش آرسنال برای جبران این گل نتیجه نداشت و لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول با گلزنی در آخرین دقیقه پیروزی تیمش را حتمی کرد. 

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد بود گل دوم لیورپول آفساید بوده است. او در پایان بازی تیمش را خوش شانس ندانست و گفت: "قبول این شکست برای ما سخت است، چون با تلاشی که انجام دادیم مستحق باخت نبودیم." 

اما در سوی دیگر شهر لندن، تیم چلسی توانست با دو گل بازیکنان فرانسوی‌اش برابر وست برومویچ پیروز شود. 

چلسی بازی را خوب شروع نکرد و با یک اشتباه در دقیقه چهار از میهمان خود عقب افتاد. 

وست برومویچ در ادامه فرصت‌های دیگری هم برای گلزنی داشت، اما تغییر تاکتیکی آندره ویلاش بوآش، سرمربی جدید چلسی در اواخر نیمه اول سبب شد نقاط ضعف تیمش برطرف شود و روند تهاجمی بهتری بگیرد. 

با آغاز نیمه دوم حملات چلسی بیشتر شد. در دقیقه ۵۳ نیکلا آنلکا بالاخره بازی را به تساوی کشاند و فلورنت مالودا در دقیقه ۸۳ گل برتری آبی‌پوشان چلسی را زد. 

در دیگر دیدارهای روز شنبه، نیوکاسل در داربی شمال شرق انگلستان ۱ بر صفر ساندرلند را شکست داد. استون ویلا ۳ بر ۱ بلکبرن را پشت سر گذاشت و کویينز پارک رنجرز با یک گل اورتون را برد. 

همچنین در اولین بازی لیگ برتر انگلستان که در ولز برگزار شد، تیم تازه صعود کرده سوانسی برابر میهمانش، ویگان به تساوی بدون گل رسید. 

رقابت‌های هفته دوم روز یکشنبه با انجام سه مسابقه دنبال خواهد شد. در این روز، منچستر‌سیتی به دیدار بولتون خواهد رفت و نوریچ با استوک سیتی و ولورهمپتون با فولام بازی می‌کند. 

آخرین دیدار این هفته هم روز دوشنبه بین منچستر یونایتد و تاتنهام برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین