کد خبر: ۱۳۳۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶

صداقت و یک‌رویی را از معاون پارلمانی احمدی‌نژاد بیاموزید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: الف نوشت: نمای اول: محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز (16آبان 1387): تعطیلات رسمی در کشور ما نسبت به دیگر کشورها بسیار زیاد است و مجلس با بررسی این طرح به دنبال کاهش تعطیلات غیرضروری در کشور است.

لینک فرمایش به نقل از سایت خود ایشان:
http://www.tajoddini.com/index.php?option=com_content&task=view&id=595&Itemid=9

نمای دوم: محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز (3شهریور 1388): اقدام دولت برای کاهش ساعات کار ادارات در ماه رمضان چند سال است که از سوی دولت انجام می‌گیرد و مجلس هم ضمن مخالفت با این موضوع، اعلام کرده است کاهش ساعات اداری در طول یک ماه خلاف قانون است.

نمای سوم: خبرگزاری‌ها (26 آبان 1388): محمود احمدی‌نژاد محمدرضا میرتاج‌الدینی را به عنوان معاون رییس‌جمهور در امور مجلس منصوب کرد.

نمای کمکی: احمدی‌نژاد در جمع روسای آموزش و پرورش (4مرداد 1390): ما عده‌ای را مامور کردیم که گزارشی از میزان تعطیلات کشورهای دیگر نیز تهیه کرده و مقایسه‌ای با تعطیلات خود داشته باشیم. در گزارشی که از این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد کمترین میزان تعطیلات متعلق به کشوری بود که هم اکنون در خلیج عدن قرار داشته و با مشکلات بسیاری روبرو است و پس از آن کمترین تعطیلات در ایران وجود دارد.

برخی می‌گفتند دولت نهم و دهم تعطیلات زیادی را به کشور تحمیل کرده است و با محاسبات غلطی آن را عاملی برای زیان دیدن کشور اعلام می‌کردند ولی باید گفت مگر کار به ساعات طولانی ارتباط دارد.

تجربه ما نشان می‌دهد که وقتی دو تا سه ساعت از ساعات کاری در ماه رمضان کاهش می‌یابد بازدهی افراد در ادارات افزایش می‌یابد.

نمای چهارم: محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور (3 شهریور 1389): دولت از افزایش تعطیلات عید فطر استقبال می‌کند، همانطور که معتقد به کاهش ساعت کاری در ماه مبارک رمضان است.

نمای پنجم: محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور (24مرداد1390): افزایش تعطیلی عید سعید فطر باعث افزایش وحدت ملی و حتی فراملی می‌شود. اگر مجلس تعطیلی عید فطر را افزایش ندهد، دولت اقدام می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
شما بايد ايشان را درک كنيد چون ايشان ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
اين كه ... بود. منظورتون ادب از كه آموختي يه؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین