کد خبر: ۱۳۵۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۳

تصویر‌برداری کی‌روش با موبایل از حضور تماشاگران در دیدار نهایی والیبال قهرمانی آسیا!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضور بیش از بیست هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی در روزی که والیبال ایران یکی از به یادماندنی‌ترین روزهایش را پشت سر گذاشت از حاشیه‌های مهم فینال شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا بود. 

ماموران ورزشگاه آزادی از ساعت 16 از ورود تمام خودروها و حتی خودروهای خبرنگاران و مسئولان برزگراری جلوگیری می‌کردند. 

در حالی که تعداد بسیار زیادی تماشاگر بیرون از سالن حضور داشتند، هنگام خروج چند خودرو مسئولان حراست به ناچار یکی از درها را باز کردند و مردم با باز شدن در به سمت ورزشگاه هجوم آوردند که مسئولان به دلیل ازدحام بیش از حد نتوانستند مانع ورود مردم شوند. 

مقابل درب ورودی سالن، مردم از مسئولان برگزاری خواهش می کردند بتوانند موقتاً از در ورودی عبور کنند. اصرار زیاد مردم برای ورود به ورزشگاه و خصوصا گریه چند تماشاگر زن صحنه جالبی را رقم زد. 

به دلیل وضعیت غیرعادی در سالن، بنا به تصمیم مسوولان برگزاری مسابقات نشست مطبوعاتی دیدار استرالیا و کره‌جنوبی برگزار نشد. 

در ردیف پایینی، تماشاگران چینی با قرار گرفتن در پشت جایگاه پرچم کشورشان را آویزان کردند. 

صدای تماشاگران حاضر در ورزشگاه به قدری زیاد بود که گوینده سالن برای معرفی بازیکنان مجبور بود، فریاد بکشد. 

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران به همراه دستیارانش در VIP حضور داشتند. کی‌روش، گاسپار، سیموئز و نمازی به محض ورود به سالن با تعجب به 20 هزار هوادار ایرانی نگاه کردند. آنها به قدری شگفت‌زده شده بودند که با تلفن همراه‌ خود از حضور این تعداد تماشاگر برای یک بازی والیبال تصویربرداری کردند. 

در ست اول تعدادی از تماشاگران به چشمان بازیکنان چینی لیزر می‌زدند که گوینده سالن چند بار از آنها خواست که این کار را متوقف کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین