کد خبر: ۱۳۵۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۸

باهنر: برخی فعالان سیاسی از مدت‌ها قبل شکل‌گرفتن جبهه انحراف از درون اصول‌گرایی را اخطار داده بودند

اعضای جبهه انحراف خود را اصول‌گراتر از دیگران می‌دانند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز شنبه در نشست مهرماه این تشکل با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات مجلس نهم گفت: انتخابات مجلس نهم علاوه بر حساسیت‌های عمومی و وسواسی که اصول‌گرایان باید برای ورود به انتخابات داشته باشد چندین ویژگی خاص دارد.

وی افزود: اولین ویژگی انتخابات مجلس نهم این است که این اولین انتخابات بعد از فتنه 88 است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم شاهد داستان فتنه و هزینه سنگینی که عده‌ای وابسته به بیگانگان به کشورمان تحمیل کردند بودیم اگر چه با بصیرت امت حزب‌الله و تدابیر رهبر معظم انقلاب بعد از مدتی حماسه 9 دی در سال88 خلق شد.

باهنر تصریح کرد: حماسه عظیم 9 دی نقطه روشنی در به نمایش گذاشتن همبستگی امام و امت بود.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین افزود: اما در عین حال این فتنه هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل کرد امروز نیز فتنه‌گران دست از فتنه برنداشته‌اند و در کسوت‌های متنوع و گوناگون به دنبال بی‌اثر کردن انتخابات هستند و یا در نتیجه انتخابات موثر واقع شوند.

وی خاطرنشان کرد: از هم اکنون نیز شاهدیم که جریان فتنه بدنبال تحریم و برخی بدنبال مهره‌های سفید برای ورود نیروهای‌شان به عرصه انتخابات هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: موضوع دیگر جریان انحرافی است برخی از فعالان جبهه سیاست از مدت‌ها قبل اخطار داده بودند که جبهه انحراف از درون اصول‌گرایی در حال شکل گرفتن است و پیچیدگی آنها این است که خود را اصول‌گراتر از دیگران می‌دانند و لذا معتقدیم که حساسیت انتخابات مجلس نهم بسیار بالا است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نقش جامعتین در روند وحدت اصول‌گرایان گفت: جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به رهبری آیات مهدوی‌کنی و یزدی تلاش‌های سنگینی برای وحدت اصول‌گرایان کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین