کد خبر: ۱۳۵۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۷

تلاش بی بی سی برای گفت‌وگو با مدیر مستعفی بانک ملی در محل سکونتش در تورنتو+عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بی بی سی فارسی نوشت: در پی انتشار اخبار سفر محمود رضا خاوری مدیر کل مستعفی بانک ملی به کانادا روز یکشنبه به شهر تورنتو کانادا رفتم تا شاید با او دیدار و گفت‌وگو کنم. 

مقامات بانک ملی گفته بودند مدیرعامل این بانک در یک سفر کاری در کانادا به سر می‌برد و روز پنج‌شبه - هفتم مهر - به ایران باز خواهد گشت، اما آقای خاوری در تاریخ مقرر به تهران بازنگشت. 

براساس اطلاعات دفتر ثبت اسناد شهر تورنتو، آقای خاوری ۴ سال قبل یک خانه مسکونی را در یکی از محلات معروف شهر به قیمت نزدیک به ۳ میلیون دلار کانادا معادل بیش از ۳ میلیارد تومان خریده است. 

برای دیدار با او به این منزل مراجعه کردم و پس از مدتی یکی از اعضای خانواده آقای خاوری که حاضر نشد نسبت خود با او را توضیح دهد گفت که به هیچ یک از پرسش‌های ما پاسخ نخواهد داد و پس از آن درب منزل را به روی ما بست.

اخبار حضور آقای خاوری و خانواده‌اش در کانادا و تابعیت آنها در این کشور در رسانه‌های کانادایی هم بازتاب داشته است. روزنامه سراسری گلوب‌‌اند‌میل در گزارشی یک صفحه‌ای به این خبر پرداخته است و عکسی را هم از منزل آقای خاوری منتشر کرده است. 

یک مقام ارشد دولت کانادا هم که نخواست نامش فاش شود گفت دولت این کشور از اخبار این اختلاس و حضور آقای خاوری در این کشور مطلع و در حال بررسی موضوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین