کد خبر: ۱۳۶۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴

قنبری: دلیل انتشار اخبار جعلی، اختلافات اصول‌گرایان است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی معتقد است، انتشار خبرهای دروغ در مورد نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس از سوی برخی از رسانه‌های اصول‌گرا، با هدف برجسته کردن نقش اصلاح‌طلبان برای جریان‌های مختلف اصول‌گرایی صورت می‌گیرد چرا که اصول‌گرایان امروز به شدت دچار اختلاف شده‌اند.

داریوش قنبری نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند وقتی است که رسانه‌های اصول‌گرا خبرهای جعلی و دروغین در مورد شخصیت‌های اصلاح‌طلب و چگونگی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات را منتشر می‌کنند، اظهار داشت: هدف از این خبرهای خاص که در برخی از رسانه‌های اصول‌گرا منتشر می‌شود و به خصوص خبرهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان که کاملاً هم جعلی است، هشدار به خود جریان‌های مختلف اصول‌گرایی است که ما یک رقیب بزرگ چون اصلاح‌طلبان داریم، تا به وحدت برسند، چون امروزه اصول‌گرایان به اختلافی دچار شده‌اند که احتمال رفع آن اختلافات بسیار کم است.

وی افزود: از جمله خبرهای دروغ برخی از رسانه‌های اصول‌گرا در مورد اصلاح‌طلبان، تشکیل کمیته ۷+۱ در جبهه اصلاحات برای انتخابات آتی مجلس بود، در حالی که چنین چیزی صحت نداشت و رسانه‌های اصلاح‌طلب هم از این موضوع خبری نداشتند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سؤال این است که چرا این جعل اخبار صورت می‌گیرد؟، گفت: اصول‌گرایان آنقدر درگیر اختلافات داخلی شده‌اند که از هر راهی به دنبال رفع این اختلافات هستند و یکی از این راه‌ها برجسته کردن نقش اصلاح طلبان در کشور و نوعی هشدار به اصول‌گرایان است. یعنی بیشتر منفعت خود اصول‌گرایان مطرح است.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها پیش چند‌دستگی‌هایی در اصول‌گرایان وجود دارد، ابراز داشت: علاوه بر تشکل‌های مختلف اصول‌گرایی موجود فعلی، از طرفی هم طیف دولتی به دنبال ارائه لیست مستقل انتخاباتی است و به همین دلیل دورنمای وحدت اصول‌گرایان دیگر قابل تصور نیست.

وی در پایان گفت: امروز بدیل و جایگزینی برای تفکر اصلاح‌طلبی که در میان توده‌های مختلف مردم جای دارد، نیست تا اصول‌گرایان آن را جایگزین اصلاح‌طلبان کنند؛ به همین دلیل است که رسانه‌های مختلف اصول‌گرا با مطرح کردن خبرهای مختلف در مورد اصلاح‌طلبان که بعضاً هم شاید دروغ باشد، به دنبال ایجاد انسجام بین خودشان هستند که با اختلافاتی که دارند بعید به نظر می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین