کد خبر: ۱۳۶۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۰

آیا تعطیلی پنج‌شنبه مدارس، کارتبلیغاتی وزیرآموزش و پرورش برای انتخابات ریاست‌جمهوری است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش٬ حاجی‌بابایی را وزیر شجاعی می‌داند که طرح‌های روی زمین‌مانده را اجرا کرده است. 

ابراهیم سحرخیز٬ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در مورد این موضوع که گفته می‌شود اقدامات وزیر آموزش و پرورش برای تغییر و تحول در نظام آموزشی و تعطیلی پنج‌شنبه‌ها به خاطر مسائل سیاسی و آمادگی او برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری است٬ گفت: «من قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم.» 

او در توضیح این موضوع گفت: «من برای این حرفم دلیل مستند دارم. پیشینه این تغییر و تحول در سند ملی آموزش و پرورش است و تجربه چندین کشور دنیاست. نگاه ما اصلاً اینطور نیست که به خاطر مسائل دیگری غیر از آموزش و پرورش مانند کم کردن ترافیک یا مثلا اینکه می‌گویند صرفه‌جویی در هزینه‌ها به خاطر هدفمند کردن یارانه‌ها٬ ما این طرح را اجرا کنیم.» 

سحرخیر ادامه داد: «نگاه ما٬ نگاهی فرهنگی و تربیتی است. اگر وزیری دارد خوب کار می‌کند٬ چرا به خاطر شائبه‌های شخصی و شایعه‌ها٬ می‌خواهیم کار او را بی‌ارزش کنیم؟ از سال 68 تا به حال این سند در حال بررسی است که حالا آقای حاجی‌بابایی که از نظر من وزیر شجاعی است٬ آن را اجرا کرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین