کد خبر: ۱۳۶۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲

3 هزار نفر از رانندگان سرویس‌های مدارس اصفهان استعفا کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با یک ‌نوبته شدن مدارس، حدود 3 هزار نفر از رانندگان سرویس‌های مدارس اصفهان استعفا داده‌اند.

علیرضا تاجمیر ریاحی با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ کرایه سرویس‌های مدارس اصفهان مشخص شده است، اظهار داشت: در شهریورماه جاری و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید نرخ کرایه دریافتی از دانش‌آموزان مشخص نشده بود و سازمان تاکسیرانی مشکلاتی در راستای این موضوع داشته است. 

وی به مشکلات موجود در راستای این موضوع اشاره کرد و افزود: در ابتدای سال تحصیلی جدید و با توجه به مشخص نبودن نرخ کرایه دریافتی از دانش‌آموزان و یک ‌نوبته شدن مدارس حدود 3هزار نفر از رانندگان سرویس‌های مدارس اصفهان استعفا داده‌اند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلات موجود در این زمینه ساماندهی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر میزان خودرو‌های مورد‌نیاز برای حمل و نقل دانش‌آموزان اصفهانی تأمین شده است. 

وی به میزان تاکسی‌های فعال در راستای حمل و نقل دانش‌آموزان در شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر و در مناطق 14‌گانه شهرستان اصفهان 2هزار و 500 دستگاه تاکسی شهری برای سرویس مدارس اختصاص داده شده است و این تاکسی‌ها در راستای این موضوع در سطح شهر فعالیت می‌کنند. 

تاجمیر ریاحی تاکید کرد: در سطح شهرستان اصفهان حدود 6هزار دستگاه خودرو شخصی حمل و نقل دانش‌آموزان اصفهانی را انجام می‌دهند. 

وی به میزان خودرو‌های مورد نیاز برای سرویس‌های مدارس اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سرویس‌های مدارس اصفهان به 500 دستگاه خودرو نیاز دارند و در روز‌های آینده تمام خودرو‌های مورد نیاز برای این موضوع فعالیت خود را آغاز می‌کنند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: حدود 40 شرکت در مناطق 14‌گانه شهرستان اصفهان در راستای سرویس مدارس فعالیت می‌کنند و در حال حاضر تعرفه‌های دریافتی از دانش‌آموزان در سطح شهر اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین