کد خبر: ۱۳۶۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۳

جشن و شادمانی علاقمندان به فوتبال در خیابان‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین در حالی برگزار شد که حدود 83 هزار و 150 نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند. این بازی البته حواشی دیگری هم داشت که در زیر بدان اشاره می‌شود:

* آندرانیک تیموریان پس از زدن گل چهارم تیم ملی فوتبال کشورمان با حرکتی آکروباتیک شادی خود را با دیگر ملی‌پوشان تقسیم کرد.

* علی کریمی که به علت مصدومیت توانایی همراهی تیم ملی را نداشت، بعد از هر گل با دیگر ملی‌پوشان نیمکت‌نشین شادی خود را تقسیم می‌کرد.

* تماشاگران از دقیقه 75 اقدام به ترک ورزشگاه کردند!

* ترابیان قبل از هر تشویق از تماشاگران حاضر در ورزشگاه درخواست می‌کرد که بازیکن تعویضی را تشویق کنند.

* گروهی از تماشاگران با پرچمی منقش به نام حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت مهدی‌(عج) به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان می‌پرداختند.

* در دقایق پایانی مسابقه امید نمازی برای مشورت با کی‌روش کنار زمین آمد که با تذکر داور مواجه شد.

* کی‌روش بعد از گل ششم تیم ملی مشت‌های خود را گره کرده و تکان می‌داد. بعد از این گل تماشاگران شعار شش‌تایی‌ها سر می‌دادند.

* محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در دقایق پایانی مسابقه در ورزشگاه حضور یافت.

* علی کفاشیان رئیس و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

* کادر فنی تیم ملی فوتبال بحرین به صحنه گل ششم تیم ملی ایران اعتراض داشتند و معتقد بودند این گل در حالتی به ثمر رسیده که بازیکن آنها روی زمین افتاده است و ایرانی‌ها باید توپ را به بیرون می‌زدند.

* تماشاگرانی که از دیدن 6 گل تیم ملی به بحرین خوشحال شده بودند در بیرون از ورزشگاه نیز به جشن و شادمانی پرداختند. آنها یک شب بیادماندنی را تجربه کردند و تا حدودی خاطره شکست تلخ مقدماتی جام جهانی 2002 برابر بحرین را از یاد بردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین