کد خبر: ۱۳۶۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۳

داود احمدی‌نژاد: گفتند درباره آن آقا چیزی نگو/ 10 برابر اختلاس در ماجرای ترکیه انجام شد تا ساکت‌شان کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داوود احمدی‌نژاد نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در پدافند غیرعامل گفت: فساد بزرگ بانکی اخیر تنها یکی از پرونده‌هایی است که با دست‌خط جریان انحرافی دولت اتفاق افتاده است. 

داوود احمدی‌نژاد در همایش «از ادعای ولایت تا ولایت‌مداری» که به همت تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی در تالار دانشکده اداری و علوم اقتصاد برگزار شد فساد بانکی اخیر را تنها یکی از پرونده‌هایی برشمرد که با دست خط جریان انحرافی اتفاق افتاده است.

وی با بیان این که پرونده «فولاد خوزستان» را وی از ماه‌ها قبل به کمیسیون اصل ۹۰ گزارش داده بود ادامه داد: «فقط این‌ها که نیست ۱۰برابر اختلاس در ماجرای عذرخواهی ترکیه از ارمنستان و پرداخت غرامت انجام شده است!»

به گزارش روزنامه خراسان، وی افزود: «و این یک مورد است، در قضیه‌ای که یک لوح از سفیر انگلیس گرفتند و در ازای آن ۲ تا قول دادند، یکی این که آن نکاتی که درباره ایران کاوش شده هبه کنند به آن لوح تا آن کامل شود (می‌خواهم) ۱۰۰سال هم نشود»

وی ادامه داد: «ما ۳۲سال در برابر ترکیه طوری رفتار کردیم که تنش بین ما و ترکیه نباشد چون اهم و مهم است، ما گفتیم شیطان بزرگ را باید تکلیفش را روشن کنیم نه این که با جای دیگری درگیر بشویم. این‌ها در واقع آمدند درگیر کردند. بعد از این که گفت ترکیه از ارمنستان عذرخواهی کند، غرامت بدهد نمی‌دانید چه شد، چون همین اتفاقی که در این اختلاس شد ۱۰برابرش آن جا شد که آن را ساکت کنند.»

وی همچنین به تضاد ادعای ولایت‌مداری با رفتار و گفتار برخی مسئولان اشاره کرد و گفت: آنانی که به دنبال برگزاری جشن نوروز و جشن ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی هستند چه سنخیتی با ادعای ولایت‌مدارانه دارند؟

داوود احمدی‌نژاد با تاکید بر این که شکوفایی و اعتبار برجسته کشور از برکت مکتب اسلام است نه مکتب ایرانی افزود: عزت ما از نظام ولایی است نه از مکتب ایرانی.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در سازمان پدافند غیرعامل در ادامه سخنان خود بذل و بخشش‌های جریان انحرافی، نفی اصالت حجاب، زیر سوال بردن ارزش حجاب در نشریه خاتون، عزل و نصب‌های نادرست و همایش ایرانیان مقیم خارج را از دیگر رفتارهای متضاد با اندیشه ولایت‌مداری برشمرد و تصریح کرد: این همه افراد فرهیخته و توانمند در کشور داریم چرا به جای این که آنها را جذب کنیم به دنبال ایرانیان مقیم خارج هستیم، اگر این‌ها به شما و کشورشان دل داشتند که فرار نمی‌کردند.

داوود احمدی‌نژاد توجه نکردن به فرمایشات رهبری را آفتی برای نظام دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری ۳بار تذکر دادند و بعد کتبا و رسما نوشتند. وقتی می‌گویند نباشد پس نباید باشد.

وی در پاسخ به سوال یک دانشجو که پرسید «ولایت‌مداری رئیس‌جمهور را با توجه به جریان انحرافی، برکناری برخی وزرا و این که گفته‌اند رابطه من با مقام معظم رهبری رابطه پدر و فرزندی است را چطور ارزیابی می‌کنید؟» اظهار داشت: «مرز عقیده مهم است نه مرز مادی. امروز کسی در کنار ما قرار گرفته که آیات الهی را اشتباه بیان و تحلیل می‌کند، خودتان فکر کنید چه ارتباطی می‌تواند وجود داشته باشد، برخی از من می‌خواهند اسم ببرم ولی شما با یک اشاره باید متوجه شوید.» 

داوود احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر سمت و مشاغل وی قبل از دوران ریاست‌جمهوری برادرش توضیح داد: «بعد از انقلاب وارد کمیته و سپاه شدم و افتخار می‌کنم سردار سپاه هستم. در دولت نهم بعد از این که دیدم عناصر نامطلوب در دولت نفوذ پیدا کرده‌اند با وجود این که نیاز مالی نداشتم وارد مجموعه بازرسی شدم اما به من گفتند به این «آقا» کاری نداشته باش و چیزی نگو ولی من گفتم اخلاقاً و شرعاً نمی‌توانم، گفتند پس جایی در بین ما نداری و برو! ولی بعد دیدند بد شد و گفتند برو پدافند الان هم می‌گویند چیزی درباره فلانی نگو.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین