کد خبر: ۱۳۷۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱

دستگیری 104 نفر از زمین‌خواران تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور حقوقی استاندار تهران از دستگیری 104 نفر از زمین‌خواران استان تهران خبر داد. 

ولی الله داوریان درباره ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه‌های استان تهران اظهار داشت: تاکنون سه مرحله اجرای تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در استان تهران داشته‌ایم.

وی ادامه داد: هشت حکم قضایی برای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه کن و سولقان صادر شد که در هفته گذشته به اجراء در آمد.

مشاور حقوقی استاندار تهران بیان داشت:‌ 11 رستورانی که در حریم و بستر رودخانه‌ها به صورت غیرقانونی تصاحب و ساخته شده در مرحله اجرا احکام و تخریب هستند.

وی با اشاره به اینکه در مناطق خجیر، مرتضی‌گرد و کن و سولقان تا کنون تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز داشته‌ایم بیان داشت:‌ ماهانه در یکی از مناطق شهر تهران قصد اجرای احکام قضایی را به طور جد داریم و بدون وقفه این احکام را اجرایی می‌کنیم.

آزادسازی 490 هکتار از اراضی تصرف شده در تهران

مشاور حقوقی استاندار تهران درباره آزاد سازی مناطق تصرف شده افزود: در منطقه خجیر 340 هکتار از اراضی تصرف شده با احکام قضایی آزاد شدند؛ در مرتضی‌گرد حدود 70 سوله غیر مجاز تخریب شد و در منطقه کن و سولقان نیز 150 هکتار آزاد شد.

104 نفر از زمین‌خواران استان تهران دستگیر شدند

وی بیان داشت: 54 نفر در منطقه کن و سولقان، 10 نفر در منطقه خجیر و بیش از 40 نفر در مرتضی گرد به دلیل تخلفات و تصاحب غیر قانونی زمین دستگیر شدند.

داوریان ادامه داد: این افراد محکوم به حبس تعزیری از 3 ماه تا یکسال شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین