کد خبر: ۱۳۷۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۷

حضور ناطق‌نوری، عابدزاده، غفوری‌فرد، هاشمی‌طبا، باقری، داود احمدی‌نژاد و صفایی‌فراهانی در مراسم ختم مادر دادكان+تصاویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم ختم مادر محمد دادكان با حضور جمع كثیری از ستارگان ورزش كشور در محله پاچنار تهران برگزار شد. 

پاجنار، روبه‌روی ایستگاه متروی خیام در دل كوچه‌ای تنگ كه از ابتدا تا انتهایش پر است از چهره‌هایی كه به تماشا نشسته‌اند چه اتفاقی این همه چهره سرشناس را تا مسجد سید نصرالدین كشانده است. 

مسجد قدیمی ته این كوچه كه قدمتش برمی‌گردد به قدمت تهران قدیم. به روزگار طیب و آقا مصطفی‌ها. به دوره‌ای كه آقا مصطفی پادگان‌، گاراژدار محترم میدان شوش بود بزرگتر این محل و محمد برادرهایش هم حتما دنبال توپ پلاستیكی در كوچه‌های خاكی فوتبال بازی می‌كردند و حاج خانم هم باید غصه این را می‌خورد كه پسرش درس‌هایش را بخواند.
 
پسری كه سال‌های سال بعد وقتی در ختم مادر‌، جلوی در مسجد با چهره‌ای متاثر ایستاده بود‌، اینقدر محترم و نامی بود كه تمام بزرگان سیاسی و ورزشی كشور برای ادای احترام خود را تا پاچنار برسانند و تسلیتی عرض كنند.

تسلیت برای درگذشت مادر محمد دادكان‌، فرزند آقا مصطفی. محمد دادكان، كه نه برای دكترای ورزشی‌اش و نه حتی برای سال‌ها بازی‌اش در تیم ملی فوتبال كشورمان كه برای مدیریتش بر فدراسیون فوتبال ایران‌، رساندن تیم ملی كشورمان به جام جهانی و از همه مهمتر‌، سخن گفتن از زبان مردم و ایستادن برابر سیاست‌زدگی فوتبال مان چهره‌ای است دوست‌داشتنی. 

انتهای كوچه و كمی دورتر از آنها كه ایستادند تا شاید امضایی از این همه چهره سرشناس به یادگار بگیرند، چند پله پایین‌تر از سطح كوچه، حیاط مسجد است. جایی كه روی حوض بزرگش را پر كرده‌اند از ظروف میوه و كمی آن طرف‌تر صف طویلی است از صاحبان عزا. از اقوام گرفته تا یاران دادكان كه از دكتر پهلوان آغاز می‌شوند و پایان‌شان كسی نیست غیر از محمدرضا طالقانی.

سالن مسجد شاید هیچ وقت تا به حال این همه چهره اسمی را به خود ندیده باشد. چهره‌هایی از ورزشی‌ها مثل زرینچه و عابدزاده گرفته تا اعضای حزب موتلفه اسلامی و البته محسن صفایی‌فراهانی كه روزگاری دادكان فدراسیون فوتبال را از او تحویل گرفت و مسیر موفقش در فوتبال را این بار با متدهای فوتبالی پیش برد و به جام جهانی رساند. حضور اكبر ناطق نوری، غفوری‌فرد، هاشمی‌طبا، داود احمدی‌نژاد، علی دایی و... 

پیش از پیشكسوتان فوتبال از جمله حشمت مهاجرانی، علی پروین، جعفر كاشانی، پیشكسوتان ورزش باستانی، محمدرضا طالقانی، فدراسیون فوتبال، جمعی از بازیكنان حال حاضر فوتبال ایران از جمله علی كریمی و اهالی ورزش در پیام‌هایی جداگانه به این پیشكسوت فوتبال تسلیت گفته بودند. {$old_album_137098}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین