کد خبر: ۱۳۷۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۲

انسان بیگانگان فضایی را در خواب دیده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در دهه‌های اخیر بسیاری از انسان‌ها در نقاط مختلف دنیا مدعی شده‌اند که با موجودات فرازمینی دیدار کرده‌اند.

داستان‌هایی که این افراد نقل می‌کنند بسیار جالب است اما به اعتقاد محققان "مرکز تحقیقات تجربه خارج از بدن" (Out-Of-Body Experience Research Center) در لس آنجلس، روایت‌های مربوط به برخوردهای نزدیک با بیگانگان تنها زائیده ذهن انسان هستند که در خواب شکل گرفته‌اند.

این دانشمندان به منظور دستیابی به این نتایج، رفتار 20 داوطلب را در زمانی که از خواب بیدار می‌شدند و به سطح هوشیاری کامل ذهنی می‌رسیدند رصد کردند.

در طول این آزمایشات، داوطلبان به طور ناگهانی از خواب می‌پریدند. به گفته این پژوهشگران، بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان حداقل یک تجریه کلی یا جزئی فراحسی خروج از بدن داشتند و در پایان تحقیق، از این 20 داوطلب، 7 نفر (37 درصد) اظهار داشتند که توانسته‌اند یک تماس بصری با موجودات فرازمینی داشته باشند.

براساس گزارش space، این پژوهشگران توضیح دادند که این تحقیق با هدف تائید فرضیه‌ای انجام شد که بیان می‌دارد بسیاری از ملاقات‌های اسرارآمیز با بیگانگان فضایی در واقع مواردی از رویای واقعی هستند.

این دانشمندان اظهار داشتند: "رویارویی با بیگانگان درحقیقت محصول تصورات ذهنی ما است. زمانی که افراد در طول شب تصور می‌کنند که با بیگانگان فضایی تماس داشته‌اند در حقیقت نمی‌دانند که در خواب مرحله REM هستند و در یک تجربه فراحسی زندگی می‌کنند."

به اعتقاد این تیم پژوهشی، در حدود یک میلیون آمریکایی با تجربیاتی از این دست زندگی می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین