کد خبر: ۱۳۸۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷

استاندار هرمزگان: استيضاح‌کنندگان در آتش دوزخ خواهند سوخت!/ لاریجانی: کسانی که سه‌هزارميليارد را معلوم نيست چه‌کرده‌‌اند خواهند سوخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: موضوع استعفای علی مطهری، بر جلسه علنی امروز سایه افکنده است. 

مصطفي کواکبيان نماينده سمنان هم در تذکری با اشاره به اينکه قرار بود استعفای مطهری به روز چهارشنبه موکول شود، گفت: آقای باهنر هم گفته بودند که اگر تا روز سه‌شنبه تعداد امضای طرح سوال از رئيس‌جمهور افزايش يابد، سوال اعلام وصل می‌شود و ديگر نيازی به بررسی استعفای مطهری نيست. خواهش می‌کنم همين روال را که در هيات رئيسه گفته شده بود را پيگيری کنيد و استعفا را به جلسه چهارشنبه موکول کنيد. 

لاريجانی در پاسخ به وی گفت: در صورتی که آقای مطهری از امضايشان منصرف شوند، ما اين موضوع را از دستور خارج می‌کنيم وگرنه چون در قانون آمده است که يک هفته بعد بايد استعفا در دستور کار قرار بگيرد، ما اين موضوع را بررسی می‌کنيم. 

داريوش قنبری نماينده ايلام هم که می‌گفت بيش از يکسال از طرح سوالاتش از وزرای دولت می‌گذرد اما يا وزرا به کميسيون‌ها نمی‌آيند يا اينکه سوالات نمايندگان بررسی نمی‌شود، به کنايه گفت: سوال از رئيس‌جمهور پيش‌کش! سوال از وزرا هم به دليل شائبه رابطه برخی کميسيون‌ها با وزرا بررسی نمی‌شود. مثل اينکه همه ما بايد استعفا دهيم! 

لاريجانی که می‌گفت اين موضوع را بررسی می‌کند به شوخی گفت: فکر قلب ما را هم بکنيد! 

يکی ديگر از نمايندگان نسبت به سخنان استاندار هرمزگان عليه مجلس، اعتراض کرد و گفت: ايشان گفته کسانی که در استيضاح‌شرکت می‌کنند، در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت! 

وی افزود: اين چه حرفی است؟ آن کسانی که سهل‌انگاری کرده‌اند و سه هزار ميليارد از پول بيت‌المال را معلوم نيست چه کرده‌اند در آتش جهنم خواهند سوخت. 

رئيس مجلس با بيان اينکه اين موضوعات به دستور کار امروز ربطی ندارد، تاکيد کرد: ايشان حرف بيخودی زده‌اند و شانشان اين نبوده است!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین