کد خبر: ۱۳۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۵:۰۱

مبعلي: اتفاقي نيفتاد، تازه اول راه هستيم

آفتاب‌‌نیوز : ايمان مبلعي ضمن اظهار اين مطلب ،افزود: هر تيم فراز و نشيب‌هاي خاص خود را دارد و فولاد هم به دليل اين كه مدافع عنوان قهرماني است دچار استرس است، اما تازه سه هفته را پشت سر گذاشته‌ايم و راه درازي در پيش داريم.
هافبك تكنيكي فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: ما 2 بازي انجام داده‌ايم و يك ديدار عقب افتاده از هفته دوم را فردا با راه آهن برگزار خواهيم كرد.كه با توجه به وضعيت موجود مي‌توانيم با شكست راه‌آهن تا حدودي به مشكلات رواني خود فائق آمده و در ادامه مسابقات در حد و توان يك قهرمان ظاهر شويم.
مبلعي خاطرنشان كرد: در آغاز فصل جديد ليگ برتر دچار بحران بوديم كه اين در بازي سوپر جام مقابل صبا باتري بوجود آمد و باعث شد تا به لحاظ رواني به هم بريزيم كه نتيجه آن حضور متزلزل در فصل جديد بود، اما رفته رفته از اين بحران خارج شده‌ايم و اميدواريم فردا با كسب اولين پيروزي به شرايط آرماني دست يابيم كه البته بحث رواني آن بسيار مهمتر است.
وي درباره تيم راه‌آهن گفت: راه‌آهن يكي از تيم‌هاي ريشه‌دار و معتبر فوتبال ايران است كه در دو ديداري كه انجام داده ناموفق بود، بنابراين آنها هم مي‌خواهند در برابر فولاد با رسيدن به يك پيروزي با ارزش خود را از شرايطي كه دارند خارج سازند، اما اين را بگويم كه فولاد در اين ديدار با شكست راه‌اهن به همان تيمي تبديل خواهد شد كه همگان انتظارش را دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین