کد خبر: ۱۳۸۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶

آثار ضرب و شتم بر بدن دختر نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پدر «فاطمه باقری‌نژادیان‌فرد» در نامه‌یی خطاب به سران سه قوه خواستار تشکیل تیمی مجرب از کارآگاهان و بازپرسان ویژه قتل برای رسیدگی به پرونده قتل دخترش شد.

به نوشته روزنامه اعتماد، بیش از ۱۰۰ روز از کشف جسد فاطمه باقری‌نژادیان‌فرد دختر نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم در حوالی کوه بی‌بی شهربانو در جنوب شرق تهران می‌گذرد با این حال هنوز خبری از پیدا شدن متهم یا متهمان نیست. این در حالی است که ۱۰۰ نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی طی نامه‌یی به سران سه قوه خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به موضوع و کشف ابعاد این ماجرا شدند.

عدم کشف ابعاد قتل دختر نماینده ششم مجلس محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد، پدر فاطمه را بر آن داشت تا طی نامه‌یی از برادران لاریجانی بخواهد اقدامات لازم را در جهت کشف هرچه سریع‌تر این موضوع انجام دهند.

پزشکی‌قانونی: علت مرگ سم قرص برنج است

گزارش اولیه پزشکی قانونی علت مرگ را نامعلوم خوانده بود اما با گذشت دو ماه از این حادثه، پزشکی قانونی علت مرگ را سم قرص برنج تشخیص داده که در بدن فاطمه بوده است. علاوه بر این نیز آثار ضرب و جرح نیز بر پیکر این دختر جوان دیده شده است.

قتل دخترم برنامه‌ریزی شده بود

پدر مقتول در نامه خود نوع قتل دخترش را کم‌‌سابقه خواند و در ادامه نامه خود بر پیگیری قاطعانه خود و خانواده‌اش جهت روشن‌شدن موضوع و شناسایی قاتل یا قاتلان تاکید کرد.

محمد باقری‌نژادیان‌فرد همچنین در این نامه گفت: این نوع جنایت اولی نبوده و آخرین نیز نیست.

فاطمه ۲۸ ساله دانشجوی رشته مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران بود. او شاعل نبود و بیشتر اوقات خود را در منزل می‌گذراند. فاطمه فرزند سوم خانواده محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد نماینده اصلاح‌طلب مجلس سوم و ششم بوده است.

فاطمه ساعت ۷ عصر روز پنج‌شنبه ۶ مرداد سال ۹۰ برای قدم زدن از خانه‌شان در خیابان کلاهدوز تهران خارج شد. با این حال پس از گذشت ۲۴ ساعت در حالی که خانواده وی نگران عدم بازگشت فاطمه به خانه بودند جسد او در حوالی امین‌آباد نزدیک کوه بی‌بی شهربانو حوالی کارخانه سیمان توسط کلانتری محل کشف شد. هنوز هیچ سرنخی در جهت شناسایی قاتل و انگیزه قتل پیدا نشده و ماموران پلیس کماکان در پی یافتن ادله لازم جهت شناسایی قاتل یا قاتلان این دختر هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین