کد خبر: ۱۳۹۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۸

قندی دیگر تیتر نمی‌‌زند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این یک تیتر است؛ ضربه‌ای یا موجی، فرقی نمی‌کند: "قندی دیگر تیتر نمی‌زند" سال‌ها تیتر زد، اما خودش موضوع تیتر این نوشتار تلخ است. امروز همراهان دیرین‌اش برآنند تا بگویند: ترا فراموش نمی‌کنیم"

قندی ما با بیماری تلخ و مشکوک به "فراموشی" دست و پنجه نرم می‌کند و ما دست او را هرگز رها نمی‌کنیم. قندی، آن‌قدر نوشت و تیتر زد، تا در فضای روزنامه‌نگاری ما رشد کند و ببالد. مثل قند می‌نوشت و روزنامه‌نگاری می‌کرد. نفس می‌کشید و جا برای تنفس روزنامه‌نگاری این مرز و بوم، می‌گشود!

آموختن و آموزش، دغدغه همیشگی او بود. بسیاری در دانشکده‌ها و در کلاس‌های پربارش، روزنامه‌نگار شدند، آموختند و برخی از همان‌ها، درصدر نشسته‌اند و پایه‌های روزنامه‌نگاری را نگه داشته‌اند.

تالیفات ماندگار و کاربردی او در روزنامه‌نگاری، در کنار اثرگذاری‌اش در بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات، از کیهان هوایی گرفته تا روزنامه‌های ابرار، اخبار، جامعه، توس، انتخاب و جام‌جم از او یک روزنامه‌نگار چندوجهی ساخت.

امروز با یاد همه آن اثرگذاری‌های یگانه، لبخندها و جدی‌بودن‌ها، تیتر پایان این نوشتار را تقدیم روزنامه‌نگاران، اصحاب رسانه و دانشگاهی می‌کنیم تا بدانند به زودی نکوداشتی برای او برگزار خواهیم کرد.

افزون بر آن، امیدواریم به این بهانه، پایه و مبنایی برای جامعه روزنامه‌نگاران بنیان نهیم تا در بزنگاه‌های رنج و نیاز، یاریگر اهل این حرفه باشیم؛ با این تیتر:

"همیشه همراه هم می‌مانیم"

با آرزوی بهبودی و دعا برای سلامتی او: شعبانعلی بهرامپور، بهروز بهزادی، احمد توکلی، مجید رضاییان، یونس شکر خواه، مرتضی شیرازی، فریدون صدیقی، مهدی فرقانی، سید فرید قاسمی، علی اکبر قاضی‌زاده، محمود مختاریان و حسن نمکدوست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین