کد خبر: ۱۳۹۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۶

نوری‌همدانی: جنبش ۹۹ درصدی آمریکا، نشات گرفته از ملت ایران است

حکومت اسلامی تنها راه نجات بشریت است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: تمام بدبختی‌های امروز کشورهای اسلامی منطقه بر اثر رویگردانی از غدیر و گم‌کردن راهی است که پیامبر اسلام(ص) برای مسلمانان به یادگار گذاشتند.

این مرجع تقلید، پیش از ظهر روز چهارشنبه در دیدار جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور با اشاره به برکات غدیر، اظهار کرد: روز غدیر خم یکی از مهمترین روزهای تاریخی برای اسلام و مسلمین با تعیین رهبری امیرالمومنین(ع) توسط پیامبر اسلام(ص) بود.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

*«حکومت اسلامی تنها راه نجات بشریت است. تمام بدبختی‌های امروز کشورهای اسلامی منطقه بر اثر رویگردانی از غدیر و گم‌کردن راهی است که پیامبر اسلام(ص) برای مسلمانان به یادگار گذاشتند.

*نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از پیام الهی نبی مکرم اسلام و پذیرفتن ولایت امیرالمومنین(ع) توانست بر تمام سلاطین فائق آید و الگویی برای تمام جنبش‌های جهان شود، الگویی که ابتدا از همت بلند مردم مسلمان ایران به رهبری ولایت فقیه حضرت امام خمینی(ره) به پاخاست.

*جنبش 99 درصدی که امروز در آمریکا برای مبارزه و حق‌خواهی قیام کرده،‌ نشأت گرفته از ملت ایران است که به جهانیان نشان داد حکومت‌های فاسد سرمایه‌داری که با خریدن آراء برسر کار می‌آیند، رو به سرنگونی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین