کد خبر: ۱۳۹۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳

سرقت ۸۰ میلیون طلا از خانه مادرشوهر و عروس/ اسارت یکساله پسر۸ ساله در شکنجه‌گاه نامادری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرقت 80 میلیون طلا و برلیان از خانه مادرشوهر و عروس
در پی سرقت 80 میلیون تومانی طلا، سکه و برلیان از خانه یک مادرشوهر و عروس در شهر ری، ماموران یک مرد را در این ارتباط دستگیر کردند. 

رسیدگی به این پرونده روز 29 مهر امسال در پی شکایت مردی مبنی بر سرقت اموال خانه خود و مادرش در محله دیلمان در دستور کار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرری قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: من و اعضای خانواده‌ام پس از بازگشت از مهمانی مشاهده کردیم در ورودی خانه‌مان شکسته و طلا، برلیان و سکه‌هایی که متعلق به همسرم بوده، سرقت شده است. وی اضافه کرد: دقایقی بعد با صدای فریادهای مادرم به خانه او در طبقه اول ساختمان رفتیم. وسایل آنجا نیز به هم ریخته و پول، طلا و سکه‌های مادرم هم سرقت شده بود. ارزش اموال دزدیده شده 80 میلیون تومان است. 

در پی این شکایت، ماموران با حضور در خانه شاکی و مادرش متوجه شدند، سارقان قفل در ورودی هر دو خانه را تخریب و سکه، طلا، پول و برلیان‌های مادرشوهر و عروس را دزدیده و متواری شده‌اند. تحقیقات در این باره آغاز شد تا این که 2 روز پیش شاکی دوباره در پلیس آگاهی حاضر شد و از سرقت کارت اعتباری بانکی‌اش در میان اموال دزدیده شده، خبر داد. به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، یک مرد جوان با کارت اعتباری بانکی مسروقه شاکی از یکی از خودپردازهای شهر پول برداشت کرده است. 

ماموران در بازبینی فیلم دوربین مداربسته بانک، تصویر مرد سارق را به دست آوردند. تا این که در ادامه جستجو‌ها روز گذشته متهم فراری را در جنوب شهر شناسایی و دستگیر کردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفت: سارق خانه شاکی دوستانم هستند. آنها کارت اعتباری بانکی او را به من دادند تا پول‌های آن را برداشت کنم. در پی اظهارات متهم، تحقیقات در این باره برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری ادامه دارد.

اسارت یکساله پسر 8 ساله در شکنجه‌گاه نامادری 

نامادری سنگدل که پسر 8 ساله شوهرش را کتک زده و با سیخ داغ می‌سوزاند، در شهرستان اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی دستگیر شد. 

چند روز پیش مدیر یکی از مدارس ابتدایی پسرانه در شهرستان اشنویه با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از آزار و اذیت یکی از دانش‌آموزان از سوی نامادری‌اش خبر داد. در پی این تماس، ماموران با حضور در مدرسه مشاهده کردند، دست و پای این کودک سوخته و پیشانی‌اش نیز زخمی شده است. پس از آن ،کودک با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی معرفی شد و پزشکان پس از معاینه وی نظر دادند او آزار جسمی دیده است. 

کودک 8 ساله در جریان تحقیقات پلیس با معرفی نامادری‌اش به عنوان عامل حادثه گفت: پس از جدایی والدینم، پدرم با زن جوانی ازدواج کرد اما نامادری ام از همان ابتدا با من بدرفتاری می‌کرد. کودک آسیب‌دیده افزود: او همیشه کتکم می‌زد و با سیخ داغ بدنم را می‌سوزاند و تهدید می‌کرد تا در این باره به پدرم حرفی نزنم. نامادری‌ام حتی اجازه نمی‌داد به دیدن مادرم بروم و همیشه از من نزد پدرم بدگویی می‌کرد. 

کودک آسیب‌دیده گفت: یک بار در مورد بدرفتاری‌های او با مادرم حرف زدم اما وقتی نامادری به این موضوع پی برد بدرفتاری‌هایش بیشتر شد. چند روز پیش نیز چنان کتکم زد که پیشانی‌ام به شدت زخمی شد به همین دلیل، از خانه‌مان می‌ترسم و حاضر نیستم به آنجا برگردم. 

در پی اظهارات این کودک و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر شکنجه شدن او، نامادری سنگدل و پدر کودک به پلیس آگاهی اشنویه منتقل و بازجویی شدند. پدر کودک ادعا کرد، همسرش او را شکنجه نداده و فقط به دلیل شیطنت، کودک را تنبیه کرده است. 

در پی اظهارات پدر کودک، نامادری او نیز بازجویی شد و گفت: من علاقه‌ای به فرزند شوهرم نداشتم. می‌خواستم او با مادرش زندگی کند، اما شوهرم دوست داشت فرزندش نزدمان بماند. وی اضافه کرد: نسبت به این کودک کینه به دل گرفتم و درصدد انتقام از شوهرم بودم، بنابراین در مدت یک سال، وقتی شوهرم به محل کارش می‌رفت، فرزند او را کتک می‌زدم. 

در پی اعتراف نامادری سنگدل، با توجه به این که او در آستانه زایمان بود، با قرار وثیقه، از سوی دادیار شعبه اول دادسرای اشنویه ‌آزاد شد اما تحقیقات تکمیلی از این نامادری ادامه دارد. پسر آسیب‌دیده نیز با هماهنگی قضایی تحویل مادر خود شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین