کد خبر: ۱۳۹۶۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲

ساماندهی شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در منطقه CIS

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گروه صنعتی ایران‌خودرو با توجه به افزایش حجم صادرات محصولات خود به منطقه CIS، ساماندهی وضعیت نمایندگی‌های فروش و خدمات پس‌ازفروش را در دستور کار قرارداد و با طرف‌های تجاری خود در منطقه مذکور به توافقاتی دست یافت. 

مهندس میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در کیفیت و توسعه محصول با بیان این مطلب افزود: در این راستا اخیرا توافقاتی با یک هولدینگ بزرگ در کشور روسیه صورت گرفته است که بر اساس آن امكان ارائه خدمات متمايز به مالکان محصولات ایرا ن خودرو در این کشور در رده اول خودروسازان جهانی مهيا خواهد شد.

سلیمانی اظهار داشت: هولدينگ مذكور با توليد ۲۰۰٬۰۰۰ دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۱ معادل ۱۰درصد از كل توليدات بازار روسيه را برعهده داشته و اين گروه در حال حاضر داراي شبكه فروش وخدمات پس از فروش به تعداد ۱۳۰ ديلر در روسيه است.

وی همچنین در خصوص ساماندهی شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو در اکراین نیز گفت: مذاکره‌ای با یک شرکت بزرگ اکراینی درخصوص توزیع محصولات ایران خودرو در بازار این کشور صورت گرفته است.

سلیمانی افزود: شركت مذكور به صورت انحصاری فروش محصولات ايران‌خودرو را در شهر خاركوف با فضای نمايشگاهی و تعميرگاه یک هزار مترمربع برعهده داشته و يكی از مجهزترين و كامل‌ترين نمايندگی‌های فروش و خدمات پس‌ازفروش در مناطق صادراتی ایران خوردو خواهد بود.

وی همچنین گفت که در حال حاضر ۱۴ نمايندگی فروش در شهرهای مختلف اكراين تحت مديريت شركت مذكور فعاليت دارند.

سلیمانی تاکید کرد: بازار اكراين پس از بازار روسيه پرتقاضاترين بازار در كشورهای ‍CIS است. در اكراين به ازاء هر ۱۰۰۰ نفر كمتر از ۱۵۰ دستگاه خودرو وجود دارد كه در مقايسه با كشور ايران كه عدد ۱۷۸ دستگاه خودرو است، كشش مناسب این بازار را نشان می‌دهد

به گزارش ایکوپرس، ایران‌خودرو اخیراً در دو نمایشگاه خودروی در کشورهای روسیه و اوکراین شرکت کرد که محصولات این شرکت با استقبال خوب بازدیدکنندگان و مواجه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین