کد خبر: ۱۴۰۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳

شوخی موسوی‌خوئینی‌ها با جنتی: دو چیز در این دنیا باقی می‌ماند یکی نام نیک، و دیگر آیت‌الله جنتی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله محمد موسوی​خوئینی​ها در وب‌سایت خود در پاسخ به این سوال که «اگر به فرض آقای جنتی برای مانور سیاسی و پر رنگ جلوه دادن انتخابات پیش‌رو، صلاحیت تعدادی از کاندیداهای اصلاح​طلب را تایید کند، آن‌وقت نظرتان چیست؟» نوشت: اصلاحات فراتر از قضیه انتخابات است.

گزیده پاسخ وی را به نقل از خبرآنلاین بخوانید:

·ما طرفدار اصلاحاتیم و اصلاحات یک امر تدریجی است و صبر و حوصله وبردباری نیاز دارد، مسئله اصلاحات فراتر از قضیه انتخابات است که چند نفر از اصلاح‌طلبان به مجلس بروند یا نروند، نه با رفتنشان به اصلاحات ضربه می‌خورد ونه با نرفتنشان اصلاحات به جلو می‌رود. آنچه مسلم است اصلاح‌طلبان در انتخابات سال جاری مجلس با تابلوی اصلاح‌طلبی وارد نخواهند شد، این را همه مردم می‌دانند.

·حاکمیت از اصلاح‌طلبان عبور کرده است واز حضور آنان در انتخابات استقبال نمی‌کند.

·افراد مستقلی که به تفکر اصلاح‌طلبی باور دارند عرایض ما را هم شنیده و دیده‌اند وهم اوضاع کشور را می‌بینند و هم خطر‌هائی که کشور را تهدید می کند بهتر از من می‌دانند با همه این احوال اگر خود تصمیم بگیرند که در انتخابات شرکت کنند ما آنان را ملامت نمی‌کنیم ومخالفت نداریم.

·‌فرصت انتخاباتی برای کسانی که می‌خواهند وارد انتخابات شوند تمام شده است تأیید آیت‌الله جنتی و حتی اگر نامه فدایت شوم هم برای اصلاح‌طلبان بنویسند دیگر نتیجه​ای ندارد چون فرصت تمام شده است. البته این تنها یک سوء‌ظنی بود از بنده در‌باره آیت‌الله جنتی والّا من می‌دانم که دامن آقای جنتی منزّه است از این که اصلاح‌طلبان را برای ورود به مجلس وحتی برای ورود به بهشت تآیید بفرمایند. برای انبساط‌خاطر جناب جنتی ضرب‌‌المثل جدیدی شنیده‌ام که خدمت دائم‌الوجودشان عرض می‌کنم: دو چیز در این دنیا باقی می‌ماند یکی نام نیک، و دیگر آیت‌الله جنتی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین