کد خبر: ۱۴۰۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶

استقلال و ذوب آهن در مرحله نخست پلی‌آف لیگ قهرمانان باهم بازی می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ انجام شد و طی آن تیم‌های استقلال و ذوب آهن در مرحله نخست این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت. 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، برابر قرعه کشی این مرحله که دقایقی پیش در کوالالامپور مالی برگزار شد، استقلال و ذوب آهن در اولین بازی مرحله پلی‌آف در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود. این بازی روز ۲۲ بهمن امسال برگزار خواهد شد. 

با این شرایط از بین این دو تیم فقط یک تیم جواز حضور در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند و تیم بازنده عملاً شانس حضور در لیگ قهرمانان و AFC Cup را از دست می‌دهد. 

برنده مسابقه استقلال - ذوب آهن در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الاتفاق عربستان خواهد بود. همچنین دیگر بازی مرحله دوم پلی آف بین تیم‌های الشباب امارات و نفتچی ازبکستان برگزار خواهد شد. 

به این ترتیب یکی از نمایندگان ایران (بازنده دیدار استقلال - ذوب آهن) بطور قطع در مرحله پلی آف از رقابت‌های آسیایی امسال خداحافظی می‌کند و تیم برنده نیز در مرحله پلی‌آف باید برای راهیابی به لیگ قهرمانان تیم الاتفاق را در شکست دهد اما در صورت باخت برابر الاتفاق تیم بازنده راهی AFC Cup خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین