کد خبر: ۱۴۱۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۸
حاشیه دیدار داماش گیلان و شاهین بوشهر

تسلیت بوشهر‌ی‌ها به گیلانی‌ها و آتش‌زدن صندلی‌ها توسط هواداران داماش

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دیدار تیم‌های داماش گیلان و شاهین بوشهر در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد که در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود بوشهری‌ها به پایان رسید.

* تماشاگران بوشهری در پایان این مسابقه سینه‌زنی کردند و با شعارهای خود این شکست را به هواداران داماش تسلیت گفتند.

* عده‌ای از پیشکسوتان ورزش گیلان پیش از آغاز مسابقه به استقبال بازیکنان شاهین آمدند و از غلامحسین مظلومی، سرپرست شاهین تقدیر کردند. فردین معصومی، کشتی‌گیر تیم ملی آزاد هم در این جمع حضور داشت.

* افراشته، رئیس هیئت‌مدیره شاهین بوشهر به بازیکنان این تیم پس از پیروزی یک میلیون پاداش داد. وی همچنین به بازیکنان قول داد که ‌۲ خودرو بین آنها قرعه‌کشی کند.

* مهدی نوری بعد از به ثمر رساندن گل اول شاهین شادی نکرد. این بازیکن سابقه بازی در تیم داماش را دارد. البته هواداران داماش که از گلزنی او ناراحت بودند علیه نوری فحاشی کردند.

* ۲ دستگاه اتوبوس حامل هواداران بوشهری‌ از این شهر عازم رشت شده بودند تا تیم‌شان را تشویق کنند. بیش از ده هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* هواداران داماش در حین بازی و پس از پایان این دیدار نیز علیه فیروز کریمی شعار دادند. کریمی هم به نشانه اعتراض به تماشاگران رشتی در کنفرانس خبری بعد از مسابقه شرکت نکرد.

*‌ تماشاگران بوشهری پس از پایان مسابقه و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فیروز کریمی را کاپلو خطاب کردند.

* بین دو نیمه فیروز کریمی در رختکن این تیم با ایوان پتروویچ برخورد گرمی داشت و با این بازیکن خوش و بش کرد.

* طالب‌لو پس از گل دوم شاهین به میانه زمین رفت و به عزیزمحمدی تبریک گفت.

* بوشهری‌ها در پایان این مسابقه افراشته، رئیس هیئت‌مدیره شاهین را نیز تشویق کردند.

* در پایان این دیدار هواداران داماش که از شکست خانگی تیمشان مقابل شاهین ناراحت بودند، صندلی‌های ورزشگاه عضدی را آتش زدند، اما با دخالت ماموران آتش‌نشانی مهار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین