کد خبر: ۱۴۱۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۵

آمار معلمان فوت‌شده در سانحه رانندگی به ۹ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پیام تسلیتی بر روی سایت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت مبنی بر فوت دو معلم استان مرکزی، این در حالی است که روز چهارشنبه ۲۳ آذر نیز دو معلم در استان اردبیل در سانحه رانندگی جان باختند و بر این اساس آمار معلمان فوت شده در سانحه رانندگی در هفته گذشته به ۹ نفر رسید.

در پیام تسلیت حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش که بر روی پورتال این وزارتخانه به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، منتشر شده، آمده است: «با قلبی آکنده از تاثر و تأسف بازهم خبر جانگداز درگذشت دو نفر از معلمان صدیق و سخت کوش آموزش و پرورش استان مرکزی شهرستان خمین ، را دریافت نمودم.

این حادثه باعث حُزن واندوه فراوان گردید. صمیمانه این ضایعه دلخراش را به خانواده محترم بازماندگان و فرهنگیان عزیز آن خطه از میهن اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق غفران وعلو درجات برای درگذشتگان در سرای باقی مسئلت و برای خانواده‌های داغ دیده نیز صبر و شکیبایی آرزومندم.»

این خبر در شرایطی منتشر شده است که روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه امسال طی تصادفی در استان اردبیل، دو معلم فوت کردند و دو معلم نیز به شدت مجروح شدند.

در تاریخ ۱۹ آذر ماه نیز ۵ معلم مینابی در استان هرمزگان بر اثر سانحه تصادف جان باختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین