کد خبر: ۱۴۳۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۶
ليگ برتر انگليس

پيروزي منچستريونايتد در خانه آرسنال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آرسنال نتوانست انتقام بازي رفت را بگيرد و در خانه هم مغلوب منچستريونايتد شد.

گل دیرهنگام دنی ولبک باعث شد منچستریونایتد بتواند آرسنال را شکست دهد و در نزدیکی منچسترسیتی بماند.

آرسن ونگر به الکس اولکسلاد-چمبرلن در کناره میدان بازی داده بود و این بازیکن 18 ساله را به آندری آرشاوین ترجیح داده بود. توماس روسیچکی هم جانشین میکل آرتتا در میانه میدان شده بود و تیری آنری هم به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

در منچستریونایتد هم ریو فردیناند و رافائل غایب بودند و کریس اسمالینگ و فیل جونز کنار جانی ایونز و پاتریس اورا قرار گرفته بودند. پل اسکولز در میانه میدان بازی می‌کرد.

جونز البته چندان نتوانست بازی کند. او در دقیقه 18 با برخورد با تئو ولکات روی پایش به شکل بدی فرود آمد و مصدوم شد و جایش را به رافائل داد.

منچستریونایتد بازی را در اختیار داشت و در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول به گل رسید. گیگز با نانی همکاری کرد و توپ را با سانتری عالی برای آنتونیو والنسیا فرستاد تا او با ضربه سر گل بزند.

آرسنال در نیمه دوم دست به حمله زد و در دقیقه 71 به گل رسید. اوکسلاد-چمبرلن به پیش تاخت و توپ را مقابل پای روبین فان‌پرسی قرار داد و او که پیش از این موقعیتی عالی را از دست داده بود با ضربه‌ای دقیق گل تساوی را زد.

اوکسلاد-چمبرلن پس از گل جایش را به آندری آرشاوین داد و روی اشتباه آرشاوین بود که والنسیا از او گذشت و وارد محوطه جریمه شد و پس از یک و دو با پارک جی‌سونگ توپ را به ولبک سپرد و او سه امتیاز را برای یونایتد به ارمغان آورد.

یونایتد با 51 امتیاز دوم است و آرسنال با 36 امتیاز پنجم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین