کد خبر: ۱۴۴۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
باز هم فیلم را ندیده، قضاوت کردند

دعوت جریان های خاص برای تجمع در زمان نمایش «قلاده های طلا»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برخی جریان های سیاسی در فضای مجازی از مردم دعوت کردند تا در زمان نمایش فیلم سینمایی «قلاده های طلا» در برج میلاد، تجمع کنند. 

از چند روز گذشته در فضای مجازی و از طرف برخی گروه های خاص، از مردم دعوت می شود برای تجمع در زمان نمایش فیلم سینمایی «قلاده های طلا» به برج میلاد بیایند و مانع از اکران فیلم شوند.

در فضاهای مجازی نظیر فیس بوک هم کمپین مخالفان در حال شکل گیری است. این در حالی است که هنوز فیلم اکران نشده است و تصمیم گیری در این زمینه زود به نظر می رسد.

بنابراین گزارش، قرار است فیلم سینمایی «قلاده های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی فردا در اولین نمایش خود از ساعت 20:45 در برج میلاد روی پرده برود.

در فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» که لقب سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده است بازیگرانی چون امین حیایی، پردیس افکاری، محمدرضا شریفی‌نیا، حمیدرضا پگاه، علی‌رام نورایی، نیلوفر خوش‌خلق، محمود عزیزی، مریم سلطانی، آزیتا ترکاشوند، حسین سحرخیز، اکبر سنگی، مهدی صبایی، کیانوش گرامی، بهادر زمانی و داریوش اسدزاده ایفای نقش می کنند.


موضوع فیلم در بستر رویدادهای انتخابات سال 88 اتفاق می افتد.


این فیلم به دلیل تهیه کنندگی «محمد خزاعی» دبیر جشنواره فیلم فجر در بخش خارج از مسابقه حضور دارد.

به گزارش فارس، تعدادی از اهالی رسانه و منتقدان که پیش از جشنواره در نمایش خصوصی فیلم شرکت کرده بودند، ساختار و موضوع فیلم را به شدت تحسین کردند و به نظر می رسد «قلاده های طلا» یکی از بهترین فیلم های جشنواره امسال باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین