کد خبر: ۱۴۵۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۸

سارق منازل دستگير شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ سعيد کفراشي از دستگيري يک سارق خبر داد که با اطلاع از خالي بودن خانه ها با شاه کليد وارد منزل مي شد. 

رييس کلانتري 101 تجريش صبح امروز از دستگيري يک سارق منزل در منطقه دزاشيب خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، وي گفت: دو شب پيش منزل يکي از شهروندان ساکن اين منطقه هنگامي که از مسافرت به خانه باز مي گردند متوجه مي شوند که منزل آنها مورد دستبرد قرار گرفته که بلافاصله با کلانتري تماس گرفته و مراتب را گزارش مي دهند.

سرهنگ کفراشي افزود: بلافاصله تحقيقات ماموران تجسس کلانتري آغاز و در بررسي هاي انجام شده مشخص شد هنگامي که اهالي منزل در خانه نبوده اند، فردي وارد خانه شده و تعدادي از لوازم قيمتي را ربوده است.

وي اضافه كرد: همچنين در اين تحقيقات مشخص شد که سارق با اطلاع قبلي از عدم حضور صاحب خانه به محل وارد شده و با علم به اينکه اهالي خانه بازنمي گردند، به خيال راحت اجناس و اموال ارزشمند را به سرقت برده است.

سرهنگ کفراشي تصريح کرد: با توجه به شواهد به دست آمده مشخص شد که يکي از همسايه ها اين سارق را هنگام ورود به منزل و خارج شدن ديده است که موفق شد مشخصات چهره و البسه اين فرد را به طور مبهم در اختيار ماموران قرار داد.

وي اظهار داشت: بلافاصله اقدامات لازم انجام و پس از اينکه چهره فرضي متهم در اختيار ماموران گشت انتظامي قرار گرفت، يکي از گشت هاي انتظامي شب گذشته موفق به شناسايي اين متهم و دستگيري وي شد.

رييس کلانتري 101 تجريش عنوان داشت: با انتقال اين متهم به کلانتري تحقيقات از وي آغاز و در جريان بازجويي ها اين فرد اعتراف کرد که با شناسايي منازل خالي از سکنه و خانه هايي که اهالي آنها به مسافرت رفته اند، اقدام به سرقت از آنها با شاه کليد مي کند.

سرهنگ کفراشي ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص حفاظت از منازل و ايمني آن هنگام ترک منزل، گفت: اين متهم پس از اعتراف براي انجام تحقيقات تکميلي به پايگاه يکم پليس آگاهي منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین