کد خبر: ۱۴۶۷۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۰

دفاع تمام عیار ارگان جریان انحرافی از صادق محصولی/ محصولی از بانیان انقلاب است!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از درج مصاحبه «صمیمی» الهام عضورارشد گروه پایداری با بولتن جریان انحرافی امروز یکی از سایت های زنجیره ای جریان انحرافی با درج مدح نامه ای برای صادق محصولی برای وی سنگ تمام گذاشت. 

در این مدیحه سرایی سایت های اصولگرا به معاندت با چهره ای خدوم متهم شده اند و در شماتت این معاندت سخن سرایی ها شده است.
گفتنی است که در این خصوص تاکنون اعلام موضعی صریحی از سوی اعضای پایداری صورت نگرفته است. پیشتر نیز اخباری مبنی بر دیدار محصولی با یک مقام ارشد اجرایی منتشر شده بود که گمانه زنی هایی را در خصوص فعالیت های انتخاباتی این گروه را موجب شده بود .

متن این مدح نامه به شرح ذیل است:

"فقط مشاركت در تظاهرات نبود. ساواك رد فعالين دركارهاي ديني و سياسي را مي‌زدند، بعدها متوجه شدم كه من را تعقيب مي‌كنند. در تظاهرات هم گاهي چون براي فرار از دست ساواك راهي نداشتيم به خانه هاي مرم در اطراف دانشگاه مي رفتيم و خواهش مي كرديم كه ما راپناه دهند ،آنها هم استقبال مي كردند. اين گونه جريان ها چند مرتبه پيش آمد.
يكي از دفعات هم كه در دانشگاه تظاهرات راه انداختيم، چون گارد دانشگاه با ساواك هماهنگ بود و ارتش هم براي كمك به آنها وارد جريان شد مجبور شديم يك مدت آفتابي نشويم تا آبها از آسيب بيفتد. درتظاهرات 17 شهريور هم تقريبا تا غروب درگير بوديم، زخمي ها را به بيمارستان مي رسانديم. ما جزو كساني بودم كه ساعت شش صبح حركت كردم تا به ترافيك برخورد نكنم، همين كه آمديم سركوچه دانشگاه علم و صنعت تقاطع فرجام و خيابان خاور، آنجا متوجه شديم كه حكومت نظامي اعلام شده با اين حال سوار تاكسي شديم و به سمت ميدان شهدا حركت كرديم. در آنجا با دوستان مشغول سر و سامان دادن مردم شديم تا اينكه درگيري ها شروع شد كه خاطرات مربوط به خودش رادارد. خاطرات 17 شهريور خاطرات خيلي جالب و در عين حال تلخي است."

این‌ها بخشی از خاطرات دوران جوانی مردی است که این روزها مورد هجمه رسانه‌های به اصطلاح‌ اصولگرا قرار گرفته است.صادق محصولی که مدتی است اندوخته مالی مشروع‌اش که بخش زیادی از آن را صرف اعتلای اسلام و انقلاب می‌کند مورد توجه جریانات انحرافی و ساکتین فتنه قرار گرفته است در رسانه‌های آنها به شدت تخریب می‌شود.

رسانه‌های منتسب به آقای شهردار مدتی است با اهانت به ساحت "آیت‌الله مصباح‌یزدی" که اعضای جبهه‌پایداری را همچون فرزندان و شاگردان خود مورد حمایت معنوی قرار داده است سعی می‌کنند با استفاده از عنوان "گروه محصولی" شائبه‌های مالی برای جبهه اصولگرای پایداری می ‌خواهند ایجاد کنند.

آقایانی که خودشان غوطه‌ور در مادیات هستند و در دوران انقلاب و دفاع مقدس در خواب خرگوشی به سر می‌بردند حال به یک باره فضا را مهیا دیده و با سوء استفاده از دوران اقتدار و شکوفایی انقلاب می‌خواهند زحمات بانیان این انقلاب را که جوانی و عمر خودشان را در این راه صرف کرده‌اند بی‌ثمر جلوه دهند.

به گزارش فردا،صادق محصولی در آن سال‌هایی که همین به اصطلاح اصولگرایان در پی کسب قدرت و ثروت بودند برای دفاع از کیان انقلاب و اسلام چه پیش از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس پیشتاز بود و امروز هم وقتی صحنه مبارزه و ایستادگی در برابر ولایت‌فقیه را از سوی ساکتین فتنه دید خودش به صحنه آمد تا جان و مال خودش را این بار برای دفاع از حریم ولایت خرج کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین