کد خبر: ۱۴۷۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۰

اعلام زمان واریز سهمیه جدید بنزین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با موافقت دولت با پیشنهاد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، سهمیه بنزین فروردین در حالی تا 25 اسفندماه به کارت‌های سوخت واریز می‌شود که تا پایان فروردین ماه سال آینده هیچ‌گونه تغییری در قیمت و سهمیه بنزین خودروها اعمال نخواهد شد. 

عبدالله جلالی قائم مقام ستاد مدیریت و حمل و نقل و سوخت کشور با بیان اینکه در حال حاضر هیچ سناریویی برای افزایش قیمت یا تغییرات جدید در سهمیه بنزین خودروها برای سال 1391 نهایی نشده است، گفت: تاکنون سناریوهای مختلفی در ستاد هدفمندی یارانه‌ها بررسی شده، اما تاکنون جمع‌بندی نهایی درباره تغییرات جدید بنزینی حاصل نشده است.

این مقام مسوول همچنین درباره اختصاص یا منتفی شدن سهمیه ویژه بنزین نوروزی تصریح کرد: هم اکنون مطالعات کارشناسی اختصاص سهمیه نوروزی در ستاد مدیریت و حمل و نقل و سوخت کشور انجام شده و پیشنهاد برای تصمیم نهایی به دفتر ریاست جمهوری ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه اختصاص سهمیه بنزین نوروزی به تصمیم ريیس جمهور بستگی دارد، اظهار کرد: با توجه به آغاز مسافرت‌های نوروزی از اواخر اسفند ماه و به منظور رفاه حال مردم سهمیه معمولی بنزین فروردین تا 25 اسفند در کارت‌های هوشمند سوخت واریز خواهد شد.

به گزارش مهر،همچنین یک مقام مسوول در دولت در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری تصمیم‌گیری نهایی در سطح دولت برای تغییرات جدید بنزینی انجام نشود، تاکید کرد: بر این اساس حداقل تا پایان فروردین ماه سال‌جاری نظام فعلی عرضه و قیمت بنزین تثبیت خواهد شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین