کد خبر: ۱۴۷۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

سید جواد هاشمی: اسکار افتخار بزرگی است؛ حسادت بزرگ ترین آفت سینمای ایران است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح امروز جدایی نادر از سیمین بار دیگر افتخار آفرید و معتبرترین جایزه دنیا را در بخش فیلم های غیر انگلیسی زبان از آن خود کرد.

سیدجواد هاشمی، بازیگر متعهد سینما و تئاتر ایران در گفتگویی با شفاف در این باره گفت: بسیار خوشحالم و به دوست هم دانشگاهی خودم، اصغر فرهادی تبریک می گویم. بسیار منتظر این لحظه بودم. اسکار برای ما یک افتخار بزرگ است.

وی افزود: وقتی یک ورزشکار مدالی می گیرد، همه او را روی سر می گیرند و همه جوره به او تبریک می گویند. خانه و ماشین به او می دهند. اما اکنون که اصغر فرهادی چنین افتخار بزرگی کسب کرده است، حتی وزیر ارشاد هم اهمیت نداد و تبریک نگفت.

هاشمی در ادامه با تأکید بر مذهبی بودن این فیلم گفت: برخلاف نظر بعضی دوستان من در سینمای دینی و مذهبی، این فیلم سیاه نمایی نیست. بخش هایی از آن نص صریح قرآن کریم است. این فیلم یک فیلم کاملا مذهبی است. شاید این حرف ها به مذاق خیلی ها خوش نیاید. اما من همینجا می گویم که باید بچه مسلمان های سینمای ایران نیز به او تبریک بگویند.

به گزارش شفاف،این کارگردان در پایان درمورد تأثیر این افتخار روی سینمای ایران گفت: به هر حال هرچه سینمای ایران بیشتر دیده شود، برای سینمای ایران بهتر است. به نظر من علیرغم تمام انتقادات، سینمای ایران از پاک ترین سینماهای دنیاست. برخی سینماگران ما باید حسادت را کنار بگذارند. متأسفانه حسادت بزرگ ترین آفت سینمای ایران است که باعث شده است مسائل سیاسی بهانه شود تا حسادت ها رو شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
مرحبا به سید جواد که شهامت و نطق شیرینش به مذاق همه خوش میاید.موفق باشی سید جان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین