کد خبر: ۱۴۷۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹

خطیب نمازجمعه تهران: در انتخابات برد و باخت نداريم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خطیب نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به اينكه در انتخابات برد و باخت نداریم گفت:انتخابات در نهایت متانت در حال برگزاری است اما همه باید همچنان سنگر اخلاق را مهمترین سنگر بدانیم چون پیروز بشویم اخلاق نداشته باشیم شکست خورده ایم و پیروزی و شکست در وادی معنویات و اخلاق و انجام تکلیف و کسب رضای خدا اهمیت دارد. 

حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که مردم ایران همیشه فوق توقع و خاری بر چشم دشمنان بوده اند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم در اوج شکوه و عظمت پیش می رود، گفت: در هیچ مرحله ای از اول انقلاب تا کنون دشمن اینقدر هجوم تبلیغاتی نداشته چون در شرایط کنونی دشمن پل های پشت سرش را خراب می بیند و همه تیرهایش را از ترکش کشیده که این تیرها کمانه کرده و به خودش برگشته که آخرین تیرش را در فتنه 88 رها کرد و فکر می کرد با عوامل خودش کار انقلاب به پایان رسیده در حالیکه دل خوش کرده بود و با تاییدات غیبی آن آتش خاموش شد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: امروز هم مردم فتح مبین دیگری می آفرینند و برای دشمن یاس و سرافکندگی به جای خواهند گذاشت.

خطیب جمعه تهران گفت: امروز با همه شکوهش به پایان می رسد و نمایندگانی آماده می شوند که به مجلس بروند و عده ای هم رای نمی آورند اما کسانی که رای نمی آورند باید بدانند که در اینجا برد و باخت نداریم. برنده اصلی دین و ملت ماست و چه کسانی که وکیل می شوند و چه افرادی که حضور یافته اند و رای نیاورده اند هر دو سرباز مملکتند و در شکوه انقلاب سهیم بوده اند.

وی به اهانت سربازان آمریکایی به قرآن کریم در افغانستان اشاره کرد و گفت: باید "انالله و انا الیه راجعون" بگوییم. اهانت به قرآن، اهانت به بشریت و انبیائی است که نامشان در قرآن آمده و البته مسلمانان ساکت نمی شینند و ما غیرت مردم افغانستان را ستایش می کنیم.

خطیب جمعه تهران به همه پرسی قانون اساسی سوریه اشاره کرد و گفت: حدود 60 درصد از واجدین شرایط در این انتخاباتش شرکت کردند که 86 درصد به قانون اساسی این کشور رای مثبت دادند و بشار اسد نیز دستور اجرایی شدن آن را داد. خوشبختانه مردم همراه این حرکت مردمسالاری هستند اما می بینیم عوض اینکه دیگران کمک بکنند تا اختلافات داخلی در سوریه کم شود می خواهند سلاح وارد این کشور کنند و جنگ داخلی ایجاد کنند اسمشان را هم دوستان سوریه گذاشته اند.

وی به برخورد دوگانه با موضوع سوریه و بحرین اشاره کرد و گفت: در بحرین جلوی تظاهرات آرام را می گیرند و این همه جنایت و استبداد انجام می شود اما سران عرب نشسته اند و حساسیتی نه به قرآن سوزی و نه به فلسطین کشی دارند و عوض اینکه حکام وحشی بحرین و آل سعود را محکوم کنند در سوریه به فکر جنگ داخلی هستند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام صدیقی به دیدار اخیر دانشمندان هسته ای با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: دانشمندان هسته ای بازوان استوار برای رهبری و ملت هستند و گام بلندی که اخیرا داشتند پیروزی جدید در سوخت گذاری رآکتور تهران بود و امروز این رآکتور با قدم بلند دانشمندان جوان راه افتاد و برای مصارف پزشکی درها را باز می کند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین