کد خبر: ۱۴۸۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵

دولت به جای شعار و بیانیه و گرانی بیشتر، از مردم تشکر عملی کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که در دو روز گذشته صداوسیما و مسئولان دولتی انواع و اقسام تشکرهای زبانی را از مردم برای شرکت در انتخابات به عمل آورده اند، یارانه اسفند ماه در حالی که به نیمه این ماه رسیده ایم، واریز نشده و وعده افزایش قیمت انرژی هم داده می شود. 

در شرایط هفته های پایانی سال که بیشترین نیاز خانواده ها به نقدینگی وجود دارد، دولت تا نیمه اسفند از واریز یارانه های نقدی خودداری کرده است، در حالی که قرار بود یارانه های نقدی دو ماهه و قبل از دوره واریز گردد.

همزمان روز گذشته خبر افزایش قیمت بنزین تک نرخی به حدود هزار تومان و حذف بنزین سهمیه ای منتشر شد که قطعا موجب تورم شدیدی خواهد شد. چرا که در مقطع نخست بنزین به طور متوسط سیصد تومان در هر لیتر گران شد، اما در شرایط جدید متوسط قیمت بنزین آزاد وسهمیه ای که 400 و 700 تومان است، برابر با 550 تومان شده و این قیمت قرار است به حدود 1000 تومان برسد، یعنی افزایش 450 تومانی پیدا کند که یک و نیم برابر افزایش قیمت مرحله نخست می باشد.

از سوی دیگر دیگر قیمت ها نیز در حال جهش های عجیب می باشد. محصولات لبنی به شدت افزایش قیمت یافته اند ، قیمت مرغ نجومی شده و رکورد جدیدی را ثبت کرده و سایر مواد خوراکی، پوشاک و مواد بهداشتی که اقلام اصلی خرید شب عید مردم هستند افزایش قیمت شدیدی پیدا کرده اند.

به گزارش بازتاب، در این شرایط به نظر نمی رسد گرانی و واریز نشدن به موقع یارانه پاسخ شرکت مردم در انتخابات باشد و بهتر است دولت به جای مسابقه افزایش قیمتها قدری به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
0
این انصاف نیست که پاسخ حمایت جانانه مردم و تودهنی محکمی به یاوه گوئیهای امریکا و....... اعلام اخبار گرانی از طرف دولت باصطلاح خدمتگذار !!!!!!!!باشد. دولت با این اقدامات ظالمانه بیشتر بنظر میرسد در خدمت دشمنان ملت است!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین