کد خبر: ۱۴۸۶۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
هفته بیست و دوم لیگ یک-جام آزادگان؛

پیروزی آلومینیوم و شکست پیکان/ تداوم صدرنشینی بالانشینان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته بیست و دوم لیگ یک جام آزادگان امروز با برگزاری چهارده بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها صدرنشین گروه‌ الف برابر حریف خود شکست خورد ولی صدرنشین گروه ب پیروز شد. 

در مهم‌ترین بازی گروه الف پیکان صدرنشین به مصاف شهرداری اراک رفت که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. تا صدرنشین گروه الف در این هفته متوقف شود و با ۴۷ امتیاز همچنان در صدر قرار گیرد.

شهرداری بندر عباس هم با صنعت ساری مصاف داد که در ‌‌نهایت به نتیجه بدن گل رسیدند. ایران جوان بوشهر در بوشهر با ابومسلم بازی کرد که در ‌‌نهایت یک بر صفر حریف مشهدی خود را شکست داد تا با ۴۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. گل این بازی را حسین خسروی در دقیقه۶۷ به ثمر رساند.

استیل آذین هم در دیگر بازی این گروه به مصاف پیام مخابرات رفت که در پایان ۳ بر یک بر حریف خود پیروز شد. گل‌های این بازی را کاظم برجلو در دقیقه ۱۱، فرید بهزادی دقیقه ۱۷و بهمن یوسفی دقیقه ۳۳ برای استیل آذین و سهیل نیک نام در دقیقه ۳۹ برای پیام به ثمر رساندند.

در گرگان دو تیم اتکا و سایپای قائمشهر با هم مصاف دادند که اتکا با یک گل حریف خود را شکست داد. گل این بازی را جواد رحیمی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند.در این گروه امروز گسترش فولاد و مس کرمان هم بازی کردند که در ‌‌نهایت مس رفسنجان ۲ بر یک پیروز شد. گل‌های این بازی را دانیله دوسانتوس در دقیقه ۳۶ و مصطفی محمودی در دقیقه ۷۰ برای رفسنجان و گل گسترش فولاد را جلال الدین علی محمدی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند.

پارسه و فولاد یزد هم با هم مصاف دادند که در پایان پارسه ۳ بر صفر بازی را از یزدی‌ها بردند. گل‌های این بازی را هاملت می‌ختاریان در دقیقه ۱۵، امین ترکاشوند در دقیقه ۶۳ و محمد صادق طاهری در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند.

در بازی‌های گروه ب هم آلومینیوم هرمزگان صدرنشین این گروه با ۳ گل برق شیراز را شکست داد تا با امتیاز همچنان در صدر قرار داشته باشد. گل‌های این بازی را بهمن طهماسبی در دقیقه ۱۵، ابوالفضل ابراهیمی دقیقه ۱۹ و مجید نور محمدی در دقیقه ۳۷ به ثمر رساندند.

به گزارش ایلنا، در دیگر بازی هم ماشین سازی با استقلال صنعتی رو به رو شدند که در پایان ماشین سازی با یک گل از حریف خود شکست خورد. گل این بازی را برای استقلال عبدالله حنیفر برای استقلال به ثمر رساند.اما کاوه تهران هم با گل گهر سیرجان رقابت داد و در ‌‌نهایت توانست ۲ بر صفر گل گهر را شکست دهد. در دیگر بازی این گروه نیروی زمینی و نفت مسجد سلیمان برابر هم قرار گرفتند که در پایان نفت ۲ بر یک پیروز شد.نساجی مازندران و تربیت یزد هم با هم مصاف دادند که نساجی ۲ بر صفر بر حریف خود پیروز شد. ۳۹ گل‌های این بازی را فرید عابدی در دقیقه ۳۹ و اکبر دوربینیان دقیقه ۷۶ به ثمر رساندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین