کد خبر: ۱۴۸۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۹
باهنر مامور پیگیری شد

جزئیات ارقام برداشت شده از بانک‌ها توسط دولت

مدیران بانک های خصوصی: پول ها را برگردانید
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی، معاونت نظارت مجلس را مأمور پیگیری برداشت پول توسط بانک مرکزی از حساب بانک‌های کشور کرد.

مصطفی رضاحسینی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برداشت‌های بانک مرکزی از حساب بانک‌های خصوصی گفت: پس از اینکه گزارش این برداشت‌ها به دست رئیس مجلس رسید، وی برای دفاع از حقوق مردم و وضعیت اقتصادی کشور، به موضوع ورود کرد.

وی افزود: در همین زمینه رئیس مجلس، محمدرضا باهنر معاون نظارت مجلس را مأمور پیگیری برداشت‌ پول از حساب‌ بانک‌های خصوصی کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با مدیران عامل بانک‌های خصوصی اخیراً جلسه‌ای داشتم و آنها به شدت از این مسئله ناراحت بوده و خواستار بازگرداندن این پول‌ها بودند.

* جزئیات برخی ارقام برداشت شده از بانک های خصوصی توسط بانک مرکزی

حسینی همچنین تأکید کرد: براساس اطلاعاتی که ما در اختیار داریم، از حساب‌ بانک ملی حدود 12 هزار میلیارد تومان، از بانک پارسیان حدود 370 میلیارد تومان و از بانک سرمایه نیز حدود 100 میلیارد تومان توسط بانک مرکزی پول برداشت شده است.

به گزارش فارس،وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس اطلاعاتی که در اختیار دارم، بانک مرکزی تاکنون از حساب 5 بانک ملی، پارسیان، پاسارگاد، سرمایه و اقتصاد نوین پول برداشت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
دست بالای دست بسیار است ، وامی از بانک ....... داشتم ، رییس بانک قول داد هفت میلیون تومان خسارت دیرکرد دریافت شده را بازگرداند ، ولی یک ریال از آنهم باز نگشت !
.......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین