کد خبر: ۱۴۹۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹

پولدارترین‌‌ و كم درآمدترين هاي هالیوود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجله فوربس فهرست پولدارترین ستاره‌های سینما، موسیقی، کتاب، ورزش و ... را در حالی اعلام کرد که در میان چهره‌های هالیوودی، «اپرا وینفری»، پولدارترین و «ناتالی پورتمن»، کم‌درآمدترین آنهاست.

مجله فوربس فهرست ۱۰۰ نفر از پولدارترین ستاره‌های جهان در عرصه‌های مختلف سینما، موسیقی، کتاب، ورزش و ... را منتشر کرده که اسامی ستاره‌های سینمای هالیوود در این میان بیش از بقیه عرصه‌ها به چشم می‌خورد.

در این فهرست «اپرا وینفری»، مجری مشهور تلویزیون آمریکا و یکی از چهره‌های مطرح در هالیوود با ۲۹۰ میلیون دلار درآمد طی سال گذشته میلادی پولدارترین آنها و «ناتالی پورتمن» با تنها ۸ میلیون دلار درآمد، در جایگاه نود و نهم این فهرست قرار دارد.

«استیون اسپیلبرگ» با ۱۰۷ میلیون دلار درآمد،«لئوناردو دی‌کاپریو» با ۷۷ میلیون دلار درآمد،«جیمزکامرون» با ۷۰ میلیون دلار «کریستفر نولان» با ۵۳ میلیون دلار درآمد و «جانی دپ» با ۵۰ میلیون دلار درآمد، در این فهرست پرکارترین و پولدارترین‌های هالیوود در سال ۲۰۱۱ میلادی را تشکیل می‌دهند و به ترتیب در رده ششم، دوازدهم، پانزدهم، بیست و چهارم و بیست و هفتم این فهرست قرار دارند.

اسامی دیگر هالیوودی‌های فهرست پولدارترین‌های جهان به شرح زیر است:

به گزارش فارس،«چارلی شین» و «آدام سندلر» با ۴۰ میلیون دلار درآمد به طور مشترک در جایگاه سی و نهم، «ویل اسمیت» با ۳۶ میلیون درآمد در جایگاه چهل و ششم، «تام هنکس» با ۳۵ میلیون دلار درآمد در جایگاه چهل و هفتم،‌«بن استیلر» با ۳۴ میلیون دلار در جایگاه پنجاه و پنجم، «رابرت دونی جونیور» با ۳۱ میلیون دلار درآمد در جایگاه پنجاه و هشتم، «آنجلینا جولی» و «سارا جسیکا پارکر» با ۳۰ میلیون درآمد در جایگاه شصت و یکم، «جنیفر آنیستون»، «ریس ویتراسپون» و «مارک والبرگ» با ۲۸ میلیون دلار درآمد به طور مشترک در جایگاه شصت و چهارم، «جنیفر لوپز» با ۲۵ میلیون دلار درآمد در جایگاه هفتاد و یکم،«براد پیت»، «جولیا رابرتز»، «رابرت پاتینسون» و «کریستین استوارت» با ۲۰ میلیون دلار درآمد به طور مشترک در جایگاه هفتاد و چهارم،‌ «کاترین هیگل» با ۱۹ میلیون دلار درآمد در جایگاه هشتاد و دوم، «کامرون دیاز» با ۱۸ میلیون دلار درآمد در جایگاه هشتاد و سوم، «ساندرا بولاک» و «استیو کارل» با ۱۵ میلیون دلار درآمد به طور مشترک در جایگاه هشتاد و پنجم، «تینا فی» با ۱۳ میلیون دلار درآمد در جایگاه نودم و «ناتالی پورتمن» با ۸ میلیون دلار درآمد در جایگاه نود و نهم قرار قرار گرفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین