کد خبر: ۱۵۰۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰

بازديد مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از بزرگترين مركز تماس امداد خودرو كشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایکوپرس، مهندس جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از مرکز تماس امداد خودرو ایران با بیان این مطلب گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته 84درصد مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران راضی هستند.


وی با اشاره به اینکه تعداد تماس هایی که با مرکز تماس امداد خودرو ایران گرفته می شود تنها 27 درصد آن منجر به ارائه خدمات می شود، افزود: این امر با توجه به عدد شاخص 35 درصد در مدت مشابه سال قبل نشان دهنده افزایش کیفیت خودرو و کاهش ارائه خدمات امدادی است.


مهندس نجم الدین تاکید کرد: امداد خودرو ایران درطرح امداد نوروزی به 3 درصد از مشتریان غیر از محصولات ایران خودرو خدمات ارائه داده است.


مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو عملکرد امداد خودرو ایران را مثبت ارزیابی و بر ارائه خدمات نوین و جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.


وی تصریح کرد: رقابت در عرصه صنعت خودرو کشور بیشتر شده است و شرکتی دراین عرصه پیروز خواهد شد که مشتری مداری را سرلوحه امور خود قرار دهد.


مهندس نجم الدین افزود: براساس برآوردهای صورت گرفته، هر مشتری ناراضی 11 نفر را از خرید خودرو از برند خاص منصرف و هر مشتری راضی 5 نفر را تشویق به خرید خودرو می کند.


مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از مدیران و کارکنان امداد خودرو ایران خواست برای تحقق اهداف سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایران طرحی نو دراندازند.



وی از ممهترین برنامه های امداد خودرو ایران خودرو درسال جاری را راه اندازی عیب یابی از راه دور خودرو و ارائه کارت هوشمند خدمات برای مشتریان عنوان کرد.


در این بازدید سید علی جعفری مدیر عامل امداد خودرو ایران گزارشی از عملکرد امداد خودرو ایران درسال 90 برنامه ها ی سال جاری و طرح امداد نوروزی ارائه داد.


گفتنی است در این بازدید مهندس نجم الدین تمامی فرآیندهای امداد خودرو ایران و هدمات رسانی به مشاریان را مورد بررسی دقیق قرار داد و به طور تصادفی با چند نفر از تماس گیرندگان با این مرکز گفت و گو و از نحوه خدمات رسانی امداد خودرو ایران و برخورد با مشتریان آگاه شد.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین