کد خبر: ۱۵۱۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸

نماینده مجلس: اگر یارانه مردم قطع شود با همه وجود در مجلس فریاد می‌زنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی در واکنش به موضوع قطع یارانه برخی افراد در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد آن را با همه وجود در مجلس فریاد خواهیم زد.

حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری اظهار داشت: اساس پرداخت یارانه برای پر کردن چاله چوله‌های زندگی مردم به‌ ویژه محرومان بوده و دولت در این رابطه باید وضعیت موجود را به بهترین نحو مدیریت کند تا مردم زندگی راحتی داشته باشند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که اخیرا پیامک‌هایی به برخی افراد حتی کم درآمد در این استان مبنی بر اعلام انصراف آنها ارسال شده، گفت: نمایندگان مجلس نه تنها مخالف قطع یارانه‌ روستائیان هستند بلکه با قطع یارانه کارمندانی که کمتر از یک میلیون تومان حقوق می‌گیرند با جدیت مخالفت کرده و جلوی این کار گرفته می‌شود.

حجت‌الاسلام بزرگواری افزود: با گرانی‌های بی‌ حد و حصری که در جامعه به‌ وجود آمده است یارانه نقش کمک خرج برای مردم را داشته که ما با همه وجود حقوق مردم را در خانه ملت فریاد می‌زنیم.

وی ادامه داد: با وضعیتی که قیمت اجناس دارند‌ اگر یارانه نباشد به‌ ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد که افراد درآمد بسیار کمتری دارند، مردم چگونه برای زن و بچه‌ خود نان در بیاورند.

این منتخب مردم در دور آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام با بیان اینکه دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مصر است، تاکید کرد: اجرای فاز دوم یارانه‌ها و گران شدن بنزین فشار عمیقی را بر مردم وارد می‌کند که اگر یارانه قطع شود، چه کسی پاسخگوی مردم است؟

بزرگواری بیان کرد: آبروی نظام و پایبندی مردم به آرمان‌های اسلام و انقلاب موضوع مهمی است که باید از سوی دولتمردان جدی گرفته شود و نباید به گونه‌ای عمل شود که دلخوشی مردم به نظام که سرمایه بزرگی است، به هیچ قیمتی خدشه‌دار شود.

* نامه لاریجانی به رهبری نمونه‌ای از مخالفت مجلس با اجرای فاز دوم یارانه‌هاست

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع آرای احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: اکثر طرفداران رئیس‌جمهوری در دور اول و دوم افراد فقیر و کم‌درآمد بوده‌اند که پرداخت یارانه از سوی دولت در طرفداری آنها نقش مهمی داشته و امروز دولت در برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای عمل کند که مردم به‌ ویژه اقشار کم‌درامد آسیبی نبینند.

به گزارش فارس،بزرگواری با انتقاد از وضعیت گرانی بی سر و سامان در کشور به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مجلس مخالف اجرای سریع فاز دوم طرح پرداخت نقدی یارانه‌هاست که این مخالفت در نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به مقام معظم رهبری خود را نشان داده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
0
بنده مسخره عام و خاص شده ام با یک عالمه دربدری و بدبختی و حقوق 600 هزار تومان ، جزء مرفهین بی درد شده ام .آیا از مسئولینی که برای من پیام انصراف داده اند کسی هست به من بگوید به چه دلیل من مرفه هستم ؟ احتمالا چون در بانک دوتا سکه ثبت نام کردم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
0
.......اگر ثابت بشه
بابا چطوری دیگه باید به جنابعالی ثابت بشه که یارانه کل مردم قطع شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
0
خود کرده را تدبیر نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
0
0
زنده باد كهگيلويه و بويراحمد به خصوص مردم بهمئي دهستان منطقه روتخلي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
0
0
دمت گرم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین