کد خبر: ۱۵۱۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶

مرادی: یارانه نقدی 455 هزار ریالی به همه متقاضیان تعلق می‌گیرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس سازمان هدفمندی به تمام خانوارهای ایرانی اطمینان داد كه هیچ خللی در پرداخت یارانه 45 هزار و 500 تومانی ماهانه آنها ایجاد نمی شود و كما فی السابق این یارانه به همه متقاضیان تعلق می گیرد.

'بهروز مرادی ' درگفت وگویی تلویزیونی تاكید كرد: یارانه نقدی 455 هزار ریالی هر خانوار حتی در مرحله دوم برای همه واریز می‌شود و در آینده نیز ادامه دارد.

وی درباره دریافت پیامك تمكن مالی و انصراف از دریافت یارانه گفت: افرادی كه پیامك دریافت كرده‌اند، چه متقاضی دریافت یارانه مرحله دوم باشند و یا اینكه متقاضی نباشد، الزاما باید به سایت www.refahi.ir مراجعه كنند، عدم مراجعه این افراد به سامانه به منزله انصراف از دریافت یارانه مرحله دوم تلقی می‌شود.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان هدفمندی هچنین توضیح داد : در صورتی كه كسی علاوه بر یارانه 45 هزار و 500 تومان درماه ، متقاضی 28 هزار تومان نیز باشد، چنانچه در بررسی مجدد این فرد ذیحق تشخیص داده شود، این رقم در پرداخت‌های مرحله بعدی جبران می شود .

به گفته وی، درصورتی كه فردی به سایت رفاهی مراجعه كرده و اشتباهی گزینه انصراف را انتخاب كرده باشد ، باید به شعبه افتتاح حساب یارانه‌ای خود مراجعه كرده و در آنجا با هماهنگی با شعبات انجام شده وارد سامانه رفاهی شده و مورد اصلاح می‌شود.

مرادی تأكید كرد: به هیچ وجه مبنای سازمان هدفمندی قطع یارانه سرانه و ماهانه 45500 تومان نبوده و نخواهد بود ، بلكه مابه‌التفاوت 28 هزار تومانی به حساب عده‌ای پرداخت نشده است.

مرادی در مورد یارانه 28 هزار تومان مربوط به مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی نیز گفت: این یارانه حتی به حساب جمع بسیاری كه پیامك دریافت كرده اند، واریز می شود، اما تعدادی از دریافت‌كنندگان پیامك این رقم یارانه را دریافت نكرده‌اند.

وی در مورد احتمال اشتباه ارسال پیامك گفت: برداشت ما این است كه 95 درصد كار درست انجام داده‌ایم، بنابراین احتمال اشتباه وجود دارد، جای اعتراض نیز وجود دارد در این خصوص چنانچه در بررسی مجدد فرد را ذیحق تشخیص دهیم همین 28 هزار تومان نیز در مراحل بعدی به حساب آنها واریز می‌شود.

مرادی افزود : البته چون این 28 هزار تومان به صورت فیزیكی در 28 اسفند‌ماه سال گذشته پرداخت شد ممكن است در برخی از حساب‌های بانكی به دلیل اینكه قابل برداشت نیست دیده نشود، اما در مراجعه به شعبه موجودی حساب آن را نشان می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین