کد خبر: ۱۵۲۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳
هیچکدام از 18 ایربگ عمل نکرد؛

علی دایی از تویوتا شکایت می کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایربگ های پرادو شهریار به هنگام واژگونی خودرو عمل نکردند . تصاویر منتشر شده از خودرو واژگون شده علی دایی نشان می دهد که این خودرو تا چه اندازه ای آسیب دیده و به قول معروف هزینه روی دست صاحب آن گذاشته است.

البته هنوز اقدامی برای انتقال این ماشین به تعمیرگاه صورت نگرفته است . پرادو سفید علی دایی از محل حادثه به تهران منتقل شده و در حال حاضر در یکی از انبارهای شخصی اوست.بهمن دهقان ،مشاور امور ورزشی علی دایی بلافاصله پس از رساندن خود به محل حادثه با توجه به ارتباطاتش پیگیر انتقال اتومبیل به تهران شد.

اگر علی دایی بی احتیاطی های خود را با نبستن کمربند ایمنی تکمیل می کرد ،چه سرنوشتی در انتظار او بود؟به هر حال خدا رو شکر که این بی احتیاطی از سوی آقای گل فوتبال جهان سر نزده است .حالا دوستان علی دایی به کنایه و طنز به او می گویند که احتمالا کارخانه تویوتا سازنده خودرو پرادو به او به خاطر چپ کردن این خودرو که معمولا چنین اتفاقی برایش نمی افتد ، جایزه ای را اهدا خواهد کرد.اما در این بین یک سوال مهم شکل می گیرد ،ایربگ های پرادو که قرار است در چنین مواقعی به کمک راننده بیاید چرا عمل نکردند؟به نظر می رسد دلیل اصلی عدم انتقال خودرو آسیب دیده دایی به تعمیرگاه همین موضوع است.

به گزارش دنیای خودرو،محمد دایی در این خصوص چنین می گوید :راستش را بخواهید احتمال دارد وکیل علی آقا از کارخانه تویوتا شکایت کند .پرادو 18 ایربگ دارد که به هنگام حادثه عمل نکرد.تا آنجایی که ما می دانیم این اتفاق مسبوق به سابقه است و پیش از این برای یک پرادو دیگر هم چنین مشکلی پیش آمده است.البته تا این لحظه که من با شما صحبت می کنم هنوز شکایتی از شرکت تویوتا نشده ولی طبق صحبت ها احتمالا وکیل علی این کار را خواهد کرد .گفتنی است علی دایی فعلا با پورشه خود تردد می کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
1
همینکه الان زنده است مدیون همون شرکت سازنده است.
با200کیلومتر سرعت هرماشین دیگه ای بود سرنوشت دیگه ای
پیدا میکرد......
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
شاید بخاطر نبستن کمر بند ایربگ عمل نکرده چون عمل کردن ایربگ بدون کمربند ضربه مهلکی وارد میکنه مخصوصا صندلی جلو به صورت. برای همین برای صندلی کودک در جلو ایربگ و خاموش میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
اگه به جای پرادو سوار پراید شده بود چه سرنوشتی پیدا می کرد
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
0
روي سقف که ايربگ ندارد...معمولا در طرفين و داشبورد و گاهي در صندوق عقب است که در اثر ضربه فعال ميشوند..ولي چپ کردن اين ماشين سنگين غير طبيعي است ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
0
ایربگ سالی 1 دفعه باید شارژ شود آقای دایی عزیز
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین