کد خبر: ۱۵۲۶۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵

انتشارعکسهای دخترجوان به خاطرپاسخ منفی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ مصطفي حدادي در تشريح اين خبر گفت: با وصول گزارشي از پليس آگاهي با موضوع شناسايي فرد منتشرکننده عکس‌هاي خانوادگي دختري که با ايجاد صفحه فيسبوک قصد آزار و اذيت روحي و رواني او را دارد، موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وي گفت: بعد از کسب دستورقضايي فعاليت پليس فتا شروع و بعد از بازجويي از شاکي و دختر شاکي، هيچ‌گونه ظن و گماني در اين خصوص از طرف آنان بدست نيامد.

حدادي افزود: براي شناسايي متهم با كمك دخترخانواده که از آلبوم وي عکس‌هايش عکسبرداري شده بود، عوامل پليس فتا موفق به دستگيري متهم به نام «ن .ن» در حين ارتکاب جرم در منزل پدريش شدند.

وي افزود: برابر اعترافات متهم چندي پيش کليد منزل شاکي را در کوچه پيدا کرده و در تعطيلات نوروزي که خانواده شاکي در مسافرت بودند، با استفاده از خالي بودن خانه به منزل آنان رفته و اقدام به عکسبرداري از عکس‌هاي خانوادگي دختر شاکي و وسايل شخصي او كرده است و با ايجاد صفحه فيسبوک به نام اين دختر در اينترنت اطلاعات شخصي او را منتشر كرده است.

به گزارش ایسنا،رييس پليس فتاي آذربايجان‌شرقي در خاتمه گفت: علت و انگيزه جرم توسط متهم، علاقه به شاكي و عدم موفقيت به ازدواج با وي بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین