کد خبر: ۱۵۵۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹

ایده جدید احمدی‌نژاد برای انتقال آب خزر به روستایی در خراسان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه بدخواهان و سلطه گران نمی توانند مقابل اراده ملت بایستند گفت: آنها می​دانند اگر ملت ایران قدرت پیدا کند دیگر نمی​توانند به استعمارگری خود ادامه دهند. 

به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدی نژاد در چهارمین سفر استانی هیئت دولت صبح امروز جمعه در جمع مردم رشتخوار با بیان اینکه امروز مراکز قدرت حاکمانی دارد که به جای خدا ، خود را می پرستند گفت: آنها اگر به حقیقت خود پی می بردند بدنبال انبار کردن بمب های اتم نمی رفتند. آنها به دلیل عدم اندیشه درست بدنبال تجاوز و سرکشی رفته اند. 

وي همچنين طاب به قدرت های زورگو گفت: من به شما توصیه می کنم که به راه خدا و راه مومنین برگردید چرا که این راه برای شما بهتر است و به نفع شماست. آنها خیال می کنند که اگر سرکشی و اخم کنند ملت ایران تسلیم می شود اما باید به این قدرت ها بگویم که اگر به راه صحیح بازنگردید همین مردم رشتخوار پاسخی به شما خواهند داد که دیگر نمی توانید در مقابل سایر ملت ها سر بلند کنید. 

وی با اشاره به طراحي‌هاي دشمنان در مقابل ملت ايران، گفت: اين فشارها و طراحي‌ها براي اين است كه جلوي پيشرفت و ساختن ملت ايران را بگيرند. آن‌ها دوست ندارند ايران پيشرفت كند و آن‌ها مي دانند كه اگر ملت ايران كاري را بخواهند انجام دهد و اراده‌ كند، اگر همه سلاطين عالم نيز جمع شوند، نمي‌توانند جلوي اراده ملت ايران بايستند. آن‌ها مي دانند كه اگر ملت ايران به جايگاه شايسته خود برسند، ديگر حناي آن‌ها نزد ملت‌ها رنگي نخواهد داشت و اگر تمام شياطين نيز جمع شوند كه مانع در راه پيشرفت ايران ايجاد كنند، نمي‌توانند به هدف خود برسند. 

همچنين احمدي‌نژاد كه براي اولين بار به شهرستان باخرز سفر كرده بود، به اهميت توجه به احكام الهي اشاره كرد و گفت: هر كس در مسير ولايت الهي حركت كند، در واقع در صراط مستقيم قرار گرفته است و به سعادت واقعي دست پيدا مي‌كند. 

گزيده سخنان احمدی‌نژاد در جمع مردم اين شهرستان را به نقل از ايسنا بخوانيد: 

· مشكلات كنوني جامعه بشري ناشي از حاكميت غيرمتقين بر مراكز جهاني است. اين افراد تقواي الهي و حقيقت انساني خود را فراموش كرده‌اند و راه را براي تسلط شيطان بر عمل و انديشه خود باز كرده‌اند. وضعيت كنوني جامعه بشري و اشغالگري‌ها، تجاوزها و تبعيض‌هايي كه وجود دارد، ناشي از اين است كه عده‌اي كه خدا و خود را فراموش كرده‌اند و فاقد تقواي الهي هستند، بر مراكز جهاني حاكم شده‌اند و آن‌ها به واعظ الهي توجه نمي‌كنند و موعظه نمي‌پذيرند. 

· از همين جا و از زبان شما خطاب به اين قدرت‌هاي فاسد حاكم بر جهان مي‌گوييم كه ما شما را نصيحت مي‌كنيد، تقواي الهي پيشه كنيد و اگر به واعظ الهي توجه نكنيد، دست تقدير الهي سنت‌هاي الهي و دست قدرت ملت‌ها به‌زودي شما را از مراكز قدرت به زير خواهد كشاند. 

· مشكل آب كشاورزان اين منطقه را ان‌شاالله حل مي‌كنيم حتي اگر لازم باشد از درياي مازندان آب به اين منطقه بكشيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
0
0
خدا نجاتمان دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
0
0
.....!این اقا نمی داند اب دریای خزر شور است و به درد کشاورزی نمی خورد حتی اگر با صرف هزینه گزاف شیرینش کنند ؟؟؟!11!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین