کد خبر: ۱۵۵۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶

جهانگیرزاده: از بیرون مجلس خط و نشان می کشند که فلانی رئیس شود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماينده منتخب مردم اروميه در مجلس نهم با بيان اينکه روش لاريجاني در عدم پاسخگويي به اتهام زنيها را روشي پسنديده مي داند، ادامه داد: ضمن اينکه آقاي دکتر حداد را فردي دانشمند، شايسته و انقلابي مي دانم، اما چون در دو دوره هفتم و هشتم در مجلس بودم، مديريت آقاي دکتر لاريجاني را براي مجلس آينده مفيدتر و موثرتر مي دانم.

وي با بيان اينکه در مجلس هشتم چهار بار به رياست لاريجاني راي داده و ديگر نمايندگان را نيز براي راي دادن به او تشويق کرده است، تاکيد کرد: عملکرد مجلس هشتم را موفق مي دانم که به ساز و کار مجلس مسلط بود.

جهانگيرزاده افزود: اينکه مقام معظم رهبري در فرمايشاتشان تغيير نظام کشور به سمت پارلماني را منتفي ندانستهاند، به اين معني است که اختيارات و وظايف مجلس در آينده افزايش خواهد يافت. از اين رو آقاي دکتر لاريجاني را در دفاع از اقتدار مجلس مناسب تر مي دانم.

وي با اشاره به اينکه هيات رئيسه مجلس هشتم، به دليل عدم راي آوري برخي اعضا در اين دور از رقابتهاي پارلماني دچار تغييراتي شده اشت، افزود: برخورد غير منصفانه با اعضاي اين هيات رئيسه را درست نمي دانم. چرا که آنها زحمت زيادي کشيده اند. البته تلاش براي تقويت هيات رييسه مجلس نهم نيز به منزله ناديده گرفتن زحمات اين دوستان در مجلس هشتم نيست.

عضو فراکسيون رهروان ولايت، هدف از تاسيس آن را تقويت توانمندي هاي اصولگرايان خواند و گفت: اگرچه اختلاف سليقه هايي وجود دارد ولي بايدب راي ايجاد انسجام در امور تلاش کرد. چرا که يکسال آينده براي کشور تعيين کننده است و کساني که به دنبال ايجاد اختلاف در ميان نمايندگان مجلس هستند، بايد بدانند که اين کار براي آينده کشور و مجلس درست نيست و به صلاح نمي باشد.

جهانگيرزاده افزود: رفتار برخي دوستان بيروني را که مي بينم تعجب مي کنم. مثلا يکي از سياسيوني که نام او با سرمايه داري همراه شده است، از بيرون براي مجلس خط و نشان مي کشد که چه کسي رييس شود! آنها بايد حد خودشان را بشناسند و خط و نشان نکشند. نمايندگان هم متوجه اين رفتارها هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین