کد خبر: ۱۵۵۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۲

بیانیه انجمن منتقدان سینما در مورد تغییرات برنامه تلویزیونی هفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در بخشی از بیانیه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران که نسخه‌ای از آن روز شنبه به ایرنا ارسال شد، آمده است: تغییرات شتابزده و غیر کار‌شناسی در تنها برنامه سینمایی ایران برای جامعه سینمایی کشور خبر خوشایندی نیست.

این انجمن سینمایی نگرانی خود را نسبت به حفظ کیفیت و اعتبار این برنامه اعلام می‌دارد و معتقد است تضعیف تنها تریبون جدی سینما در رسانه ملی فقط به سود کسانی است که از رواج گفتمان فرهنگی سینما در گستره عام در هراسند.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با وجود تمام انتقاداتی که به «هفت» وارد است و به رغم لطماتی که این برنامه به چهره منتقدان در جامعه وارد آورده است، حمایت خود را از ادامه برنامه «هفت» با حضور جیرانی اعلام می‌دارد و تداوم حضور او را موجب اعتبار این برنامه می‌داند.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی از رییس سازمان صدا وسیما خواست که درباره تغییرات تنها برنامه تلویزیونی سینمای ایران، با در نظر گرفتن صلاح و منافع سینمای آسیب پذیر این سرزمین تصمیم گیری کند.

فریدون جیرانی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی هفت، شب گذشته از این برنامه خداحافظی کرد. وی پیش‌تر اعلام کرد که قصد دارد یک مجموعه تلویزیونی بسازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین