کد خبر: ۱۵۵۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹

نتايج اوليه كنكور ارشد هفته آينده اعلام مي‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور عالي سازمان سنجش آموزش كشور از اعلام نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشد در روز پنجشنبه 4 خرداد ماه خبر داد. 

حسين توكلي با اشاره به اعلام نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشد سال 1391 به صورت كارنامه در 4 خرداد ماه از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org، گفت: آن دسته از داوطلباني كه مجاز به انتخاب رشته مي‌شوند، بايد از پنجم تا نهم خرداد ماه با دريافت دفترچه راهنماي انتخاب رشته،‌ كد رشته محل‌هاي مورد علاقه خود را از كد رشته امتحاني مجاز يا كد رشته‌هاي امتحاني مجاز انتخاب و در فرم انتخاب رشته الكترونيكي به ترتيب اولويت علاقه درج كنند.

وي افزود: گزينش دانشجو در هر يك از رشته‌هاي امتحاني از ميان داوطلباني كه بر اساس كارنامه اوليه، حد نصاب نمره علمي لازم را كسب كرده‌اند و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، با توجه به نمره كل اكتسابي و اولويت كد رشته محل‌هاي انتخابي و نتيجه بررسي صلاحيت‌هاي عمومي مطابق ضوابط مربوط انجام مي‌گيرد.

توكلي در خصوص نحوه گزينش نهايي و با بيان اينكه نتايج نهايي نيمه اول شهريور ماه اعلام مي‌شود، گفت: گزينش نهايي در كليه رشته‌هاي تحصيلي بر اساس 80 درصد نمره آزمون كتبي در هر گرايش با توجه به ضرائب مربوط و 20 درصد معدل تراز شده دوره كارشناسي انجام مي‌شود.

به گزارش ایسنا،آزمون كارشناسي ارشد طي روزهاي 26 تا 28 بهمن سال 90 برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین