کد خبر: ۱۵۶۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹

مرگ دانشجويی كه برای نجات دختر در حال غرق‌شدن به درياچه بيشه پريد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرماندار شهرستان بروجرد از مرگ دانشجويي كه براي نجات دختري در حال غرق‌شدن در درياچه آبشاربيشه رفته بود، خبر داد.

سجاد معين در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: جمعه هفته گذشته «قهرمان اسلامي» دانشجوي ترم‌آخر رشته مهندسي دانشگاه لرستان به همراه چند نفر از دوستانش براي تفريح به اين منطقه رفته بودند كه با صداي فريادهاي دختر جواني كه به داخل درياچه افتاده بود و از اطرافيان استمداد مي‌طلبيد، مواجه شدند.

وي با بيان اينكه اين افراد پس از شنيدن صداهاي اين دختر جوان براي كمك به وي وارد آب شدند گفت: «اسلامي» به همراه چند نفر از دوستانش موفق به نجات جان اين دختر شدند اما هنگامي كه قصد خروج از آب را داشت پايش سر خورده و با صخره‌هاي كف درياچه برخورد كرده است.

فرماندار شهرستان بروجرد ادامه داد: پس از غرق‌شدن وي و اعلام خبر آن به نيروهاي امدادي، امدادگران عمليات خود براي نجات وي را آغاز كردند اما متاسفانه فرداي آن روز نيروهاي آتش‌نشان جسد وي را از اين منطقه كشف كردند.

پيشنهاد تقدير از خانواده جوان فداكار 

معين، اقدام اين جوان در نجات دادن جان اين دختر را عملي بسيار ارزشمند و فداكارانه دانست و به وزارت علوم، دانشگاه لرستان و ... پيشنهاد داد به منظور ارج نهادن به چنين اقدامات فداكارانه و ايثارگرانه‌اي از خانواده وي تقدير كنند.

همچنين، حامين احمدي مدير امور فرهنگي دانشگاه لرستان از قرائت پيام تسليت و تقدير رئيس دانشگاه از دانشجوي فداكار متوفي اين دانشگاه در مجلس ترحيم وي خبر داد.

و‌ي اظهار كرد: مدير گروه معدن دانشگاه لرستان به عنوان نماينده اين دانشگاه در مراسم هفتم «قهرمان اسلامي» دانشجوي سال آخر رشته معدن اين دانشگاه شركت خواهد كرد و پيام تسليت و تقدير رييس دانشگاه از حركت انسان دوستانه اين دانشجو را در اين مراسم قرائت خواهد كرد.

احمدي در پايان با بيان اينكه براي اين دانشجو مراسمي ترحيمي با حضور مسئولان، دانشجويان و اساتيد دانشگاه داخل دانشگاه برگزار شد، تصريح كرد: همچنين در دانشكده فني حجله نماديني براي يادبود اين دانشجوي فداكار برپا كرده‌ايم و مراسم بزرگداشتي براي وي برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
0
روحت شاددانشجوی ایثارگر!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین