پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۱۵۶۸۷۲
۱۱:۲۴
۱۳۹۱/۰۲/۳۱

واکنش خسرو معتضد به شکایت خاله شادونه

۱۱:۲۴
۱۳۹۱/۰۲/۳۱
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: خسرو معتضد در یادداشتی در روزنامه قدس نوشت:

در اخبار وبگاه های اینترنتی خواندم شخصی که او را نمی شناسم مرا حسودی خوانده که چون چشم دیدن موفقیت ها و هنرنمایی های خانم خاله شادونه را نداشته ام ودر مقاله ای که نوشته ام او را مقصر خوانده ام که چرا سبب مرگ سه کودک خرمدره ای مظلوم و معصوم و مجروح شدن عده ای دیگر شده است. این شخص مرا تهدید کرده که از من شکایت خواهد کرد!

من هر چه فکر کردم در درون خودم حسادتی به هیچ کس نداشته ام چه رسد به یک بانوی مجری برنامه کودکان، زیرا من نه برنامه ساز کودکانم نه اصطحکاک کاری با این خانم دارم. حادثه ای در یکی از شهرهای این کشور آن هم در دومین ماه بهار رخ داده و سه کودک نازنین که عید نوروز امسال در آغوش مادر یا کنار سفره صبحانه و ناهار و شام می نشستند و با شیرین زبانی ها و حرکات دلنشین خود دل مادر و پدر را شاد می کردند زیر خروارها خاک سرد جای گرفته اند.

این خانم و همکاران او مقصر بوده اند. مسؤولان خرمدره که خود را بی خبر وانمود می کنند مقصرند و کوتاهی کرده اند. اگر یک مأمور پلیس، فقط یک مأمور جلوی در خروجی می ایستاد، اگر مسؤولان سالن همه درهای سالن را باز می کردند، اگر این خانم چند بار به بچه ها تذکر می داد آرام آرام یکی یکی از سالن خارج شوند آن سه کودک اکنون زنده و شاداب و در میان خانواده شان بودند، سایرین هم مجروح نمی شدند.

باز جای شکر باقی است که تلفات به سه نفر رسید و به 200 یا 300 نفر نرسید .
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
من هم به عنوان یک مادر از واکنش آقای معتضد حمایت می کنم
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
من خودم شهروند خرمدره ای هستم: این کودکان معصوم کشته ی محرومیت و ..فرماندار خرمدره هستند کشته ی لحظه ای شادی که تاکنون در تلوزیون دیده اند.
پاسخ
ناشناس
Germany
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
حداقل مردونه سر حرفت بمون . بعد از شکایتش شد "بانوی مجرییییییییی" ؟؟؟؟ مگه این شما نبودید که چند روز پیش اون رو به گربه تشبیه کرده بودید ؟؟؟؟
....
پاسخ
ناشناس
India
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
...... حالا يه چيزي گفت خاله جون شما ببخشيد.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اصطحکاک نه اصطکاک
پاسخ
ناشناس
Canada
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
آقای معتضد من بی انصاف نیستم و نمیخوام مدیون شما باشم . شما هیچ وقت دروغ نگفتید و الحق که دروغگو نیستید . ولی خوب بلدید که برای خوش آمد عده ای قلیل بدی یک سری افراد رو ده برابر بزرگ و خوبیهاشون رو نادیده بگیرید ... و برعکس .....
پاسخ
ناشناس
Canada
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
حالا که شکایت کرد شد بانوی مجری؟ تا قبل از شکایتش گفته بودی میو میو میکنه !!!!!!!!!!! افسوسسسسسسس
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اقای معتضد شما بجای گوشزد کردن وظایف دیگران بهتر است خودتان رسالت یک مورخ درست و شایسته انجام دهید.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
حرفهای شما مصداق اینه

گنه کرد در بلخ آهنگری/ به شوشتر زدن گردن مسکری

ولی بیاین راست باشد و انصاف بدید به خانواده های این بچه معصوم
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
حق با آقای معتضد است
کوتاهی که شاخ و دم نداره
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
گرچه همه می گن هیچی مقصر نیست بچه ها قسمتشون این بوده ولی خدا بالا نشسته همه چیزو می بینه
آخه کدوم آدم عاقلی میاد مادر ها رو از بچه ها جدا می کنه
چه جوری تو آون شلوغی بچه ها چه جوری مامانشون رو پیدا کنه
ایشالله دادگاه که تشکیل شد می فهمیم کی مقصره ....در مرگ این بچه ها خاله شادونه و بانیان این مجلس یا معتضد؟
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
برای آقای معتضد متاسفم که در این جریان به عنوان کسی کا تاریخ مییخواند عجله به خرج داد و احساسات کنترل نشده خود را داخل این جریان کرد.
متاسفم که بعد از چند روز از حادثه که کمی فضا بازتر شده است ایشان تازه کمی متعادل تر صحبت میکند. وای بر ما که.....
اگر کسی باید از این جریان مقصر باشد مسول است و مسول. و مسول امنیت و برنامه ریزی.
....... میماند مسوول برنامه. خانم هنرمندی که با حرفهای.... تاریخ دان مورد هجوم قرار گرفت و به دلقک او را تعبیر کرد و با تهمتهای بدون مدرک او را مورد هجوم قرار داد به دلیل سنت خروج مجری قبل از تماشاگر بعد از 40 دقیقه از موضوع با خبر میشود.
.......
تا کی بشینیم و این گونه قضاوت ها را ببینیم که اگر کسی مثلا 10٪ مقصر است 100٪ تهمت میبیند. هیچ دادگاهی در جهان مجری برنامه را متهم نمیکند.
مسول مشخص و رفتار ها گویاست.
به قول آقای مطهری فرزند شهید مطهری اگر 10000 نفر هم در آنچا ساعتها آرام نشسته بودند و درها بسته و فقط یک در باز بود و فرهنگ غلط عجله در ایرانیان هم نبود حادثه این نداشتیم.
.....
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
چطور هر کی هر جا که دلش می خواد میشه متخصص و نظر میده حالا این بنده خدا یه حرف حساب زد این همه آدم نظر داده اند که به شما چه مربوطه؟!!!!!!! چو از مهنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
... حالا شد بانوی مجری؟؟؟؟......
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
جناب آقای خسرو معتضد لطفا در کارهای که به شما ربط ندارد و از آن بی اطلاع هستید دخالت نکنید بهتر است شما بیشتر مطالعه تاریخی داشته باشید ........سرکشی به امور دیگران در صلاحیت شما نیست
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
حرف درست را آقای معتضد زدند.
ولی تا کی باید شاهد این حجم از بی برنامگی و بی مسوولیتی در کشور باشیم.
آنچه در این حادثه مشاهده می شود همان حس عدم پذیرش مسولیت است مگر حادثه پارک شهر و غرق دختران مدرسه ای معصوم را فراموش کرده ایم؛ مگر حادثه چاقوکشی در پل مدیریت و میدان کاج را از یاد برده ایم...
شاید من هم بی تقصیر نبودم...!
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بهتر است شما به همان كار ..... تاريخ ادامه دهي، ولي بدان كه اينكار عاقبتي ندارد.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اقای معتضد :در زمین دیگران خانه مکن کار خودکن کاربیگانه مکن.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
حرف درست از طرف هرکس زده شود درست است .بزرگی می فرمایید: نگاه نکنید که می گویید نگاه کنید چه می گوید
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
جناب آقای معتضد بهتره در اموری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید..تا بیشتر از این زیر سوال نرید
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
ما که آخر دستگیرمون نشد آقای معتضد تاریخ نگاره . روزنامه نگاره . مجری تلویزیونه. وکیله.سیاستمداره. روانشانسه یا حالا هم که قاضیه؟
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
صحبت اقای معتضد این است که برای سرگرمی اینده سازان این مملکت برنامه ریزی درست و حسابی داشته باشید.چرا سرگرمی های شاد اینقدر کم هستنند که وقتی خاله شادونه برنامه ای در یک مکان نا امن برگزار میکند این همه ازدحام بوجود بیایند.واقعا اگر مسئولین برگزاری ان مراسم برای خروج کودکان با برنامه عمل میکردند چنین حادث ای رخ میداد.
پاسخ
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
..... نوشته قبلی ات و هم این نوشته ات سند جرم علیه خودت هست. من با خانم زارعی کاری ندارم با این اقا کار دارم .... که ادعایی را بدون سند و یا اثبات ان در محکمه رسانه ای می کند .... که حتی برود قانون اساسی یا مجازات اسلامی را بخواند که بداند حرفهایش قابل پی گیری است. ان وقت ساعت ها .....
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
همان طور که آقای معتضد گفتند همه مسئولان برگزارکننده این مراسم و خاله شادونه همه مقصرند اما این که هرکسی در چه حدی مقصر است کار قاضی است . اما به نظر بنده مقصر اصلی مسئول دربهای سالن است یا کسی که باز و بسته کردن دربهای سالن به عهده او بوده ، چه قدر حماقت می خواهد کسی که نمی داند در سالنی که این قدر جمعیت نشسته اصلا نباید دربها را بست یا وقتی بست به موقع تمام دربها را باز کند
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
امیدوارم خانم مریلا زارعی شکایتشو پیگیری کنه
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
با سلام . به نظر شخص من در حال حاضر و با شنيده ها بهيچ عنوان خاله شادونه را نمي توان مقصر دانست . همانطور كه وكيل ايشان نيز ابراز نمودند بيشتر كارهايي را كه براي انجام اين امر لازم بوده انجام داده اند و اينكه در انتها چه كسي مقصر شناخته شود تنها با بررسي و كارشناسي دادگاه هاي صالحه و مسئول قابل انجام است و آقاي خسرو معتضد با آنكه فردي است فرهيخته و اهل علم و پير ادب اما در مورد اين اظهار نظر كاملا اشتباه كردند . ايشان كه فردي صاحب نام هستند پس از ديدن تصاوير آن كودكان و خبر فوت آنها كه به همان اندازه به دل ما نيز درد آور بود باز هم نبايد به خود اجازه دهند بدون ريشه يابي افراد كارشناس و بر اساس شنيده ها نسبت به فردي ديگر راي مقصري دهند . هر چه مهم تر باشيم حرف هاي ما نيز در انظار مهم تر و پر مسئوليت تر است . انشا ا.. خداوند به خانواده آن كودكان و خاله شادونه و همه ما كه از دور مساله را مي بينيم سعه صدر عنايت نمايد .
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
با سلام.به اقای معتضد : اولا هر انتقاد ی منطق وادبیاتی داره مخصوصا که مخاطبتون یک خانمه .بهتره دوبار برگردید وبخونید چیزی رو که خطاب به خاله شادونه نوشتید.واقعا متاسفم چرا ما همیشه دنبال مقصریم؟ایا این انگشت های اتهامی که نا اگاهانه وبا این ادبیات ،انسانهای شریف رو نشانه میره دردی وداغی رو از کسی کم میکنه؟؟!!جز متشنج کردن بیشتر فضا اثر دیگه ای داره.؟ایا کسی به شما گفته صلاحیت مشخص کردن مقصر رو دارید واینکاررو به عهده شما گذاشتن؟؟!!!
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
من هم میگویم صدا نازک وبچه گانه کردن کجایش هنر است که باید برای دیدن وشنیدنش تلفات هم بدهیم.(به دیاری که به اینان هنر مند گویند. ...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
چه ربطی به خاله شادونه داره؟مگه اون بچها رو کشته...........
پاسخ
ناشناس
Hong Kong
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
انشاالله دیگه شاهد چنین بی مسئولیتی و... از سوی مسئولان نباشیم
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
اقای معتضد یک پدر هستند و مهم تر از همه یک انسان اگاه و با شعور و معرفت می باشد بهتر است دوستان احترام اهل علم را نگهدارند. هر چند حرمتها ...... از بین رفته است.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
توجیه وکیل خاله شادونه برای این عمل خطرناکشون اصلا کافی ومنطقی نبود و به نظر می رسه ایشون هم عوامل برنامه مقصرند چون مسئولانه رفتار نکردند!!
در اینکه شرایط سالن مناسب نبوده هیچ شکی نیس اما بالاخره تعقل هم برا همین وقتاس خصوصا یه ادم بالغ !!! آره اگه ایشون مثلا امیر محمد برنامه عموپورنگ می بود حرفی نبود چون سن کمی داره و نمیتونه چندان شرایط رو تحلیل کنه اما ایشون خاله شادونه اس که خودش 2 تا بچه دارده و واقعا انتظار است که مسئولانه تر رفتار می کرد
کار با بچه ها کار بسیار حساسیه توصیه می کنم مجریان برنامه های اینچنینی ملزم به گذراندن دوره ای در این حیطه ها باشند تا به هر دلیلی اگر شرایط مشابهی پیش آمد فاجعه به پا نکنند
پاسخ
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ایشان کارشناس تاریخ هستند یا حوادث
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مودب شدی معتضد.حتما باید به شکایت تهدیدی می شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ