کد خبر: ۱۵۷۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵

طرح ضربتی برخورد با آلودگی صوتی خودروها در تهران آغاز شد/گزارش تصویری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طرح ضربتی برخورد با آلودگی صوتی خودروها در تهران آغاز شد. 

ماموران پلیس پایتخت از عصر سه‌شنبه در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور، طرح ضربتی برخورد با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند را در تهران به مرحله اجرا گذاشتند. 

این طرح در پی درخواست‌های شهروندان به مرحله اجرا گذاشته شده است و ماموران پلیس با خودروهایی که نسبت به تولید صدای ناهنجار و غیرمتعارف با بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، بلندگوهای خود و بلند کردن صدای ضبط خود ایجاد مزاحمت برای شهروندان اقدام می‌کردند برخورد کردند. 

گزارش از معابر پایتخت حاکی است اجرای این طرح به طور گسترده در خیابان‌هایی همچون ستارخان، پاسداران، افریقا و بخشهایی از مناطق جنوبی تهران به مرحله اجرا گذاشته شده است. در یکی از موارد برخورد پلیس، خودروی پرایدی که به ادعای مالک آن حدود 7 میلیون تومان ارزش داشت تجهیزات صوتی با ارزش بیش از 8 میلیون تومان بر روی آن بسته شده بود.ماموران پلیس تهران ضمن جریمه 40 هزار تومانی این دسته از متخلفان ، نسبت به توقیف خودرو آنها از یک هفته تا یک ماه با توجه به نوع مزاحمت ایجاد شده اقدام کردند. 

در این طرح علاوه بر ماموران انتظامی، ماموران پلیس راهور تهران نیز مشارکت دارند و با خودروهای متخلف برخورد می‌کنند.پلیس تهران بزرگ ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر اعلام معابری که این دسته از خودروها در آنها نسبت به ایجاد مزاحمت در آنها اقدام می‌کنند اعلام کرده است که در روزهای آتی اجرای این طرح در سایر معابر شناسایی شده که معمولا این دسته از مزاحمین در آنها تردد دارند به طور جدی اجرا می‌شود. 

به گزارش ایسنا، سردار احمد روزبهانی، رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا نیز پیشتر گفته بود که پلیس امنیت اخلاقی بنا دارد که در طرح گشت‌های امنیت اخلاقی چندین ماموریت اعم از برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با مزاحمان نوامیس، برخورد با ایجادکنندگان آلودگی صوتی، برخورد با بدحجابی و بدپوششی و همچنین برخورد با حمل حیوانات مینیاتوری مانند سگ و غیره را داشته باشد که علاوه بر این پلیس با کلیه جرایم آشکار دیگری نیز که وجود دارد، برخورد خواهد کرد. {$old_album_157452}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
0
لطفا ازالودگی صوتی موتور سیکلت ها نیز غافل نشوید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین