کد خبر: ۱۵۸۰۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲

جزیره ابوموسی تحت پوشش شبكه ایرانسل قرار گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل ایرانسل از پوشش سریع جزیره ایرانی ابوموسی توسط این شبكه تلفن همراه خبر داد و گفت: روز چهارشنبه سوم خرداد ماه 1391 ،سایت رادیویی ایرانسل در جزیره همیشه ایرانی ابوموسی راه اندازی و این جزیره تحت پوشش شبكه تلفن همراه ایرانسل قرار گرفت.

'علیرضا قلمبر دزفولی 'روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مشتركین ایرانسل در این جزیره، با روشن كردن تلفن همراه خود پیام 'به جزیره همیشه ایرانی ابوموسی خوش آمدید و ایرانسل اقامت خوشی را در این جزیره زیبا برای شما آرزو می‌كند' را از سوی ایرانسل دریافت می‌كنند.

به گفته ی وی، برای رفاه حال مشتركین ایرانسل در این جزیره، 25 درصد تحفیف علاوه بر تخفیفات معمول ایرانسل در نظر گرفته شده است و تمام كارت شارژهای ایرانسلی كه در جزیره ابوموسی با شماره‌گیری كد دستوری #رمزشارژ*189* فعال گردند مشمول بیست و پنج درصد هدیه می‌شوند.

مدیرعامل ایرانسل با تشكر از همكاری كم نظیر فرماندار، بخشدار، شهردار و نیروهای انتظامی مستقر در جزیره ابوموسی و همینطور شركت ارتباطات زیرساخت، شركت مخابرات استان هرمزگان و شركت‌های پیمانكار ایرانسل تصریح كرد: مشهود است كه با این همكاری كم نظیر، ایرانسل در كمتر از یك هفته پس از هماهنگی‌ها، نسبت به ایجاد پوشش در این جزیره اقدام كرده است.

قلمبر دزفولی گفت: ایرانسل پیش از این ، جزایر خارگ، قشم، كیش، لاوان، لارك، هرمز، سیری و هنگام را تحت پوشش خدمات خود قرار داده بود و توسعه پوشش در سایر جزایر را نیز در برنامه دارد.

گفتنی است كه دو هفته پیش و پیرو مسائل مطرح شده در خصوص دریافت پیامكی با محتوای خوش آمد گویی به كشور امارات، توسط مشتركین مسافر جزیره ایرانی ابوموسی از سوی شبكه تلفن همراه ایرانسل ، مدیر روابط عمومی این اپراتور تصریح كرده بود : به رغم پیگیری‌های مكرر، متأسفانه تاكنون، مجوز لازم برای نصب و راه اندازی آنتن‌های BTS ایرانسل در جزیره ایرانی ابوموسی، صادر نشده است.

كریم بیگی هفته گذشته در گفت و گو با ایرنا تاكید كرده بود كه به محض صدور مجوز، ایرانسل با نصب تجهیزات لازم، این جزیره را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار خواهد داد.

وی در این گفت و گو اعلام كرده بود كه ایرانسل در جزیره ابوموسی، به دلیل عدم صدور مجوز نصب آنتن، فاقد پوشش شبكه است ، در حالیكه اپراتورهای كشور امارات این جزیره ایرانی را تحت پوشش شبكه خود قرار داده اند .

به گفته ی وی ،ایرانسل علاوه بر اپراتورهای اماراتی، با 371 اپراتور در 157 كشور دیگر قرارداد رومینگ بین الملل دارد كه در همه این كشورها نیز به همین نحو عمل می شود، به طوریكه با ورود مشترك ایرانسل به كشور مقصد، پیامك خوش آمدگویی و اعلام فعال سازی خدمات رومینگ بین‌الملل به طور خودكار برای وی از سوی اپراتور میزبان ارسال می‌شود.

هدف از ارسال این پیامك علاوه بر خوش آمد گویی، مطلع نمودن مشترك از فعال شدن خدمات رومینگ بین الملل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین